خبرهای داغ:
مدیرعامل خبرگزاری بسیج در آیین گرامیداشت روز خبرنگار استان زنجان: 

خبرنگاران، رزمندگان خط مقدم دفاع مقدس نوین هستند/ برای مقابله با دیکتاتوری رسانه‌ای غرب نیازمند رسانه‌های پیشرو و امیدآفرین هستیم

نیک‌آمال گفت: در حالی که دشمنان تلاش مذبوحانه‌ای می‌کنند تا بذر یأس و ناامیدی را در جامعه ما بکارند، قلم‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌تواند به مثابه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند و توطئه‌های آنها را خنثی سازد. 
کد خبر: ۹۶۱۹۲۷۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، «امیرمحمد نیک‌آمال» مدیرعامل خبرگزاری بسیج امروز سه‌شنبه (۱۶ مرداد) طی سخنانی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار استان زنجان و سالروز افتتاح شبکه تلویزیونی اشراق، ضمن ادای احترام به مقام شامخ سه هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان، ۱۶۵ خبرنگار شهید غزه، همه شهدای خبرنگار و در راس آنها شهید صارمی، اظهار کرد: خبرنگاران، رزمندگان خط مقدم دفاع مقدس نوین هستند. 

وی در ادامه گفت: امروز دشمن در جنگ تحمیلی علیه کشور و ملت ما، با تمام توان، ابزار و تکنولوژی خود به میدان آمده و سعی در تغییر شناخت‌ها، باورها و اذهان مردم دارد و در چنین شرایطی، این شما اصحاب رسانه هستید که با قلم‌های توانمند خود بر دهان دشمن می‌زنید. 

نیک‌آمال گفت: در حالی که دشمنان تلاش مذبوحانه‌ای می‌کنند تا بذر یأس و ناامیدی را در جامعه ما بکارند، قلم‌های شما خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌تواند به مثابه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند و توطئه‌های آنها را خنثی سازد. 

مدیرعامل خبرگزاری بسیج با بیان اینکه ما در مقطع کنونی با دیکتاتوری رسانه‌ای غرب روبرو هستیم و ضرورت دارد در مواجهه با این جنگ رسانه‌ای، «رسانه‌های پیشرو» داشته باشیم، عنوان کرد: یک رسانه پیشرو، رسانه‌ای است که در تولید محتوا دارای نوآوری باشد، بتواند در عین حرکت روبه جلو خود را بازطراحی و به‌روز کند، نیاز مخاطب و فراگیری محتوا را در نظر بگیرد و استفاده از ابزارهای نوین و تکنولوژی را در انتقال پیام مدنظر داشته باشد. 

نیک آمال با بیان اینکه امروز رسانه‌هایی می‌توانند میدان‌دار جهت‌دهی به افکار عمومی مردم باشند که امیدآفرینی و بیان نکات مثبت را در‌ فهرست برنامه‌های اصلی خود قرار دهند، گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد یأس در جامعه است، ما نیازمند رسانه‌هایی در کشور هستیم که امیدآفرین باشند؛ رسانه‌هایی که بتوانند نیازها و دغدغه‌های مردم را برطرف کنند. 

وی در پایان تصریح کرد: ما در خانواده بزرگ خبرگزاری بسیج، متناسب با ماموریت‌های جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین، سه راهبرد اساسی الگومحوری‌ (معرفی افراد موفق در حوزه‌های مختلف)، عرصه‌محوری (بیان اقدامات صورت‌گرفته در عرصه‌های خدمت‌رسانی) و جغرافیا محوری (تشریح ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور) را برای خود ترسیم کرده‌ایم و با پرداختن به سوژه‌ها و موضوعات مختلف بر مبنای این سه راهبرد، تلاش می‌کنیم به عنوان یک رسانه پیشرو به مسیر خود ادامه دهیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار