خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

حضرت زینب(س) اولین خبرنگار در تاریخ تشیع بود

تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: بعد از حادثه عاشورا و آن وضعیت اسفبار اسارت و مصیبت‌های اهل بیت حضرت زینب(س) اولین راوی و اخبار واقعی حادثه عاشورا را بازگو کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۱۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در آیین تجلیل از خبرنگاران عجب شیر افزود: در شرایط خاص و سخت آن جامعه که ۴۰ روز پنهانکاری کردند تا اذهان عمومی مردم از جنایات کربلا آگاه نشود زینب کبری با افشاگری و اطلاع رسانی انحراف حکومت جور و ستم را برملا کرد. 
 
وی با اشاره به شهادت محمود صارمی به عنوان خبرنگار تشریح کرد: شهدا آن کاروان نورانی عاشق محبوب هستند و اصحاب رسانه گرد آن کاروان نورانی به دنبال رسیدن به شهادت می‌گردد.
 
رشیدی با تاکید بر گزارش صحیح از وقایع گفت: رسالت خبرنگاری اقتضا می‌کند تا قرائت و بیان صحیح از وقایع برای مردم انتقال شود تا جامعه دچار انحراف نگردد. 
 
وی افزود: خبرنگاری از شغل‌های سخت و دلهره آور هست که در مناطق جنگی و حوادث و بلایای طبیعی و ... جانشان در خطر است و این نشان از اهمیت این رسالت و ایثارگری عزیزان خبرنگار می‌باشد.
 
فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به ارزش قلم خبرنگار تاکید کرد: هر قلمی پاک و قابل احترام نیست اما قلمی که برای خدا و کمک به جامعه اسلامی به کار گرفته شود پاک و مطهر است. 
 
در پایان این نشست صمیمی خبرنگاران با فرمانده سپاه عجب شیر از فعالان اصحاب رسانه شهرستان تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار