خبرهای داغ:
در پیام تبریک سپاه فجر فه مناسبت ۱۷ مرداد آمده است:

هفدهم مرداد، روزی است به نام عدالت‌خواهان عدالت‌جو، حق‌گویان صادق و دلسوزان آگاهی‌بخش

سپاه فجر استان فارس به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهیدصارمی وهفته خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۳۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر استان فارس به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهیدصارمی وهفته خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد، روزی است به نام عدالت‌خواهان عدالت‌جو، حق‌گویان صادق و دلسوزان آگاهی‌بخش. مجاهدانی که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند تا راه را برای رسیدن به آزادگی و ایمان از مسیر آگاهی و اندیشه هموار سازند.

روز خبرنگار فرصت مناسبی است برای شناسایی و بررسی ابعاد و نقش رسانه‌ها و خبرنگاران است و اصحاب رسانه به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی با توجه به رشد آگاهی مردم نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را به عنوان رابط بین مردم و مسئولین در عرصه اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر ایفا می‌کنند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی همه خبرنگاران شهید بویژه شهدای خبرنگار در جنگ غزه توسط باند تبهکاران صیهونیست و تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه استان فارس، امید که صاحبان قلم، عاشورا را به مانند الگویی شایسته و تجلی فرهنگ عدالت‌محور و حق‌جو بدانند و با تأسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیها، بزرگ‌زن راوی کربلا و بزرگ‌پیام‌آور عاشورا همواره در مسیر حق و راستی قلم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار