مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان لرستان:

افکار بسیج از معرفت ولایت سرچشمه می گیرد/ پایه و اساس رژیم صهیونیستی و آمریکا ترور است

افکار بسیج  از معرفت  ولایت  سرچشمه   می گیرد/ پایه و اساس رژیم صهیونیستی و آمریکا ترور است
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان لرستان گفت: افکار بسیج از سرچشمه ولایت نشات می گیرد و اگر چیزی غیر از این باشد نمیتواند در مسیر حقیقت قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۸۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان لرستان  در دوره طرح یاران ولایت پسران در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد گفت: بسیج از زمان  انقلاب اسلامی  و تا زمانی که تشکیل شد مروج ارزش ها ی انقلاب و نقطه ثِقْل حرکت انقلاب به سمت آرمان ها و اهداف انقلاب شد.
وی بسیج را حلال مشکلات کشور و نظام  خواند و اظهار داشت: بسیج راه گشای موانع بر سرراه  انقلاب بوده است .
درویشی افزود: بسیج لشگر مخلص خدا است و مدرسه عشق است و  آن عشق به خداست. 
وی بسیج  را پیکره بزرگ به نام آرمان انقلاب  خواند و ابراز داشت: بسیج پیکره آرمان انقلاب، شهدا و امام است انسان باید بر این پیکره اعتقاد داشته و  از آن دفاع کند. 
مسئول  نماینده ولی فقیه در سپاه استان تصریح کرد: دستاوردها ی  که از انقلاب تا الان به دست آمده است  در سایه خدا، خون شهدا  و هدایت رهبر عزیزمان بوده است.
حجت السلام و المسلمین درویشی نقش بسیج  را در رساندن به اهداف انقلاب بی نظیر خواند.
وی به پلتفرم های فضای مجازی اشاره کرد و خاطر نشان کرد:  فضای مجازی بر اساس سه رکن است پلتفرم ها ،کاربران و تولید محتوا که صاحب پلتفرم ها کشور های غربی هستند تلگرام سرور آن در دست سرمایه داران غربی چون انگلیس است که میتواند به تمام اطلاعات و داده ها ما دسترسی  و از آن استفاده کند. 
درویشی تصریح کرد:  کشور های غربی  بر پلتفرم ها حکمرانی میکنند و محتوای آن چون در دست ما نیست و تمام اطلاعات، اخبار و داده ها اصلی که وارد این شبکه ها  می شود دسترسی دارند و  بعضی از  محتواها را  را چون باب میل خودشان نمیدانند حذف می کنند  سرورش در دست آنها است همان طوری که خودتان شاهد هستید اینستاگرام بعضی از پست ها را حذف  و بر اساس سیاست خودشان عمل می کنند.

وی گفت: کشورهای غربی که در دنیای دم از آزادی می زنند آزادی فکر آنها  طنز تلخی است که بعض ها باورشان شده و اگر برخلاف اعتقادات غربی در فضای مجازی حرفی بزنید پلتفرم های غربی نمی پذیرند فرانسه که ادعای تمدن غرب دارد اجازه می دهند که عقاید انحرافی خود برای پیشبرد اهدافشان در این پلتفرم ها بکار می بندند. 
مسئول  نماینده ولی فقیه در سپاه استان به فرماندهان بسیج دانش آموزان گفت: شما باید  عالم و دانشمند و آگاه باشید تا به راحتی ذهن شما از اعتقادات  با شبهه و سوال انحرافی منحرف نکنند .
درویشی گریزی به ترور اخیر اسماعیل هنیه  به دست رژیم غاصب اسرائیل کودک کش زد و یاد آور شد: تاریخ ترورها زیر سر رژیم غاصب صهیونیست است  و این رژیم  و آمریکا پایه و اساس شان ترور است.
حجت الاسلام والمسلمین درویشی به دانش آموزان توصیه کرد و گفت: شما باید سعی کنید افکارتان را از جایی بگیرید که سرچشمه پاک و زلال باشد  افکار بسیج  از سرچشمه معرفت ولایت درطرح  یاران ولایت است اگر فکرتان را غیر از محور ولایت  قرار بگیرید نمی توانید درست به پیکره بسیج خدمت بکنید  خودتان را  در  مسیر حقیقت قرار بدهید و از آن حفاظت کنید.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار