خبرهای داغ:

یادداشت خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار

به قلم سید رضا سادات پور خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان
کد خبر: ۹۶۱۹۴۳۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

خبرنگاران درحقیقت نماد تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که در این مسیر دشوار حتی جانشان را برای روشنی و آگاهی بخشی بخصوص عینیت بخشیدن به آیه شریفه نون والقلم مایسطرون بر پایه اخلاص گذاشته‌اند.

 

۱۷ مرداد ماه روز بزرگداشت خبرنگار؛ روز مردان و زنانی است که با قلم شیوای خود، رسالت بخشش حقیقت و دادن آگاهی به مردم جامعه را وظیفه خود دانسته و بر این عقیده باورند که دانستن حق عموم مردم جامعه میباشد .

روز خبرنگار روزی است که یادآور مجاهدت ها و رشادت های شهید محمود صارمی در عرصه خبر و خبررسانی میباشد. در این عرصه خبرنگارانی هستند که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و در مقابل قدرت های بیگانه و سلطه گر ایستادگی کرده و به شهادت رسیده اند.

خبرنگاران امروزه می دانند بر اساس داشتن آگاهی؛ مسئول باورها،اندیشه،اعتقادات مردم میباشند و در قبال تجاوز های فکری دشمنان به آداب و رسوم و فرهنگ اصیل ایران اسلامی مسئول هستند. و در این راستا باید سنگربان حفظ ارزش ها و اعتقادات باشند.

رسالت یک خبرنگار باید رضایت پروردگار خویش باشد و افکار عمومی جامعه را به سمت سوی حقیقت، امید آفرینی، جهاد تبیین هدایت و پرهیز از هر گونه شایع پراکنی،ایجاد ناامیدی و... باشد . امروزه می توان گفت یک خبرنگار با اندیشه می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات باشد ؛ و با ارائه راهکار های مناسب حل کننده بسیاری از مسائل باشد.

روز خبرنگار بر طالبان حقیقت و جویای واقعیت تبریک و تهنیت باد.

سخن بسیار است و اندیشه ها متفاوت ولی خدمت گذاری یک هدف و وظیفه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار