خبرهای داغ:

نمایشگاه طرح اسوه بهبهان در قالب ۱۰ غرفه افتتاح شد

افتتاحیه نمایشگاه دستاورد های پایگاه های مقاومت بسیج و آغاز جشنواره طرح اسوه ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۴۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: نمایشگاه طرح اسوه ناحیه بسیج بهبهان با سه محوریت ۱_انتخاب و معرفی پایگاه های مقاومت برتر ۲_ارائه دست آورد های پایگاه های برتر در نمایشگاه ۳_انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر رده ها با حضور پایگاه مقاومت بسیج خواهر و برادر در مصلی نماز جمعه برگزار گردید.

 
در آئین افتتاحیه این نمایشگاه جناب سرهنگ قاسمی خشاب فرمانده ناحیه بسیج بهبهان ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت مسئولین و فرماندهان محترم رده های اقشاری و بسیج بیان داشته ؛ نمایشگاه طرح اسوه به همت معاونت بسیج مساجد و محلات برگزار و با رویکرد ارائه دست آورد های یکساله پایگاه های مقاومت بسیج همچون تولیدات ، خدمات ارائه شده ، فعالیت های سازندگی، فرهنگی و... میباشد. 


قاسمی خشاب در ادامه تصریح نمود؛ به فرموده مقام معظم رهبری سپاه و بسیج بزرگ ترین سازمان فرهنگی در دنیا و ضد تروریسم میباشد و نقش پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های فرهنگی و اجتماعی محرومیت زدائی و‌.‌.. موثر میباشد.

حجت الاسلام ناصری امام‌جمعه شهرستان بهبهان افزودند ؛ بسیج نیروی کارآمد مردمی و میدان دار عرصه خدمت و ارائه خدمات به مردم میباشد . امروز بسیج نقش کلیدی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میباشد و دارای روحیه ای جهادی میباشد. 

در ادامه دکتر موسوی فرماندار شهرستان بهبهان در جمع بسیجیان شهرستان بهبهان بیان داشته است ؛ سپاه و بسیج یکی از نهاد های مردمی میباشد و بیشترین خدمات را بسیجیان در تمامی مشکلات و بحران ها ارائه خواهند داد .

دکتر موسوی در ادامه افزود ،  جشنواره اسوه فرصتی است ارزشمند برای به نمایش گذاشتن فعالیت های جهادی بسیجیان به دید عموم مردم میباشد و این خود نوعی فرهنگی سازی است .

سروان پاسدار محسن نیک بخت مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه بهبهان در گفت و با خبرنگار بسیج بیان نمود ؛ برپایی نمایشگاه طرح اسوه نشان دهنده تلاش و زحمات یکساله نیروهای بسیجی در ارائه خدمات و فعالیت های خود به مردم میباشد .

در ادامه وی خاطر نشان کرد یکی از اهدف برگزاری این جشنواره ایجاد تقویت روحیه، شور و نشاط در بین بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت میباشد. و پایگاه‌های اسوه عملکرد خود را در قالب عکس، تولیدات و صنایع دستی به نمایش گذاشته اند و مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار