به مناسبت روز خبرنگار؛

تجلیل از خانواده شهید عزیزاله زینتی

تجلیل از خانواده شهید عزیزاله زینتی
به مناسبت روز خبرنگار از خانواده شهید عزیزاله زینتی درشهرستان سلسله تجلیل شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۶۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، به مناسبت روز خبرنگار، میلاد شرفی فرماندار سلسله، کيانوش سوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فروزان نظری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خبرنگاران شهرستان سلسله در منزل عزیزاله زینتی حضور یافتند و از پدر بزرگوار و مادر صبور این شهید والامقام تجلیل بعمل آمد.

 دراین دیدارفرماندار سلسله  ضمن گرامیداشت همه شهدا بخصوص شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: شهدا بهترین الگو برای خبرنگاران هستند و خبرنگاران باید در اشاعه اهداف، افکار و تببین اندیشه های شهدا در جامعه تلاش کنند.

 فرماندار سلسله خطاب به پدر و مادر شهید زینتی اظهار کرد: حضور خبرنگاران شهرستان سلسله در منزل این شهید گرانقدر در روز خبرنگار پیام هایی به همراه دارد و یکی از مهمترین این پیام ها اینست که جامعه رسانه همواره قدردان خون شهدا بوده و در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب هستند.

 در حاشیه این دیدار کیانوش سوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله گفت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی است که این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشورمان درج شده است و امسال همچون ساله های گذشته‌ در این روز با حضور مسئولان از خبرنگاران شهرستان سلسله تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار