خبرهای داغ:
به مناسبت روز خبرنگار،

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ازنا روز خبرنگار را تبریک گفت

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ازنا روز خبرنگار را تبریک گفت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ازنا دیار گردان مالک اشتر در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۸۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ازنا دیار گردان مالک اشتر  در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، دلسوزی و انجام وظیفه‌اند، بی‌تردید کارکرد و نتیجه تلاش خبرنگاران عزیز، انعکاس مشکلات جامعه و در حقیقت صدای رسای مردم هستند و خاضعانه و بی‌ادعا همچون چراغی روشن و هدایتگر نقش مهمی در ایجاد آگاهی بخشی و همدلی در جامعه را ایفاء می‌کنند.

 هفدهم مرداد به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است تقارن محرم وصفر با روز خبرنگار خون نگار یاد آور تیم خبر نگاری امام حسین علیه السلام است که حکیمانه با خود به کربلا برد همان زن و بچه ها وبیماران تا زنده بمانند و در حال اسارت اخبار کربلا را در نقطه نقطه زمین گزارش کنند .

این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

 اینجانب این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی شهرستان ازنا دیار گردان مالک اشتر ،تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، و از خداوند متعال حیات مشحون از عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی خبرنگاران مسئلت دارم.

 سرهنگ پاسدار مرتضی شیخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ازنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار