مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

رسالت خبرنگار ایجاد امید و نشاط در جامعه است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: هر آنچه کار خبری فنی و هنرمندانه باشد تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد و در واقع رسالت خبرنگار ایجاد امید آفرینی و نشاط در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان به مناسبت روز خبرنگار حجت الاسلام حسن بیگدلی در بازدید از خبرگزاری بسیج زنجان؛ با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: هر چه خبر فنی و هنرمندانه باشد تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود و در واقع رسالت خبرنگار ایجاد امید در جامعه است.

وی با بیان خصوصیات شغل خبرنگاری گفت:بعضی از حرفه‌ها و شغل‌ها قداست و عمق آن‌ها به اندازه دین است و کار خبری و رسانه‌ای به این اندازه ظرفیت دارد که مکتبی را احیا یا آن را نابود کند.

حجت‌الاسلام بیگدلی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری برای اولین بار جریان انقلاب توانست از نظر بعد خبری در سطح بالایی عمل کند و در فضای مجازی حضور پررنگی داشت و با وجود همه سختی‌ها خروجی قابل قبولی داشت و این نشان دهنده آن است که خبر تاثیر خود را گذاشته است.

وی با بیان اینکه طرف مقابل ما قوی است و باید با آن دست و پنجه نرم کرده و روی آن کار کنیم، گفت: مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» امیدشان به جمع اصحاب رسانه، بسیجیان، جوانان است و نگاه امیدوارانه دارند و با این نگاه در مقابل دشمن ایستاده و همه پشت سر رهبری هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: تاریخ نشان داده هرکس صادقانه عمل کرده است موفق و پیروز بوده است می‌تواند شکست‌ها را به پیروزی تبدیل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار