خبرهای داغ:

رسانه‌ها و خبرنگاران تعیین کننده خیلی از معادلات اند

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در دنیای پر فراز و نشیب، در جنگ نرم و تقابل گفتمانی جبهه حق با جبهه باطل، رسانه و خبرنگاران تعیین کننده خیلی از معادلات اند.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۷۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز در پیامی  با تبریک ۱۷ مرداد به خبرنگاران و تلاشگران این عرصه  در  آیه ۳۹ سوره احزاب  این رسالت مهم  را قرآن کریم یادآور شده که می فرمایند الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ گفت: رسالت آگاهی بخشی افکار عمومی برای مردم وظیفه مهم و خطیری در دنیایی کنونی می باشد. 

این مقام سپاهی تصریح  کرد :  خبرنگاران در نظام اسلامی عاشقانه و مخلصانه در حال خدمت به انقلاب اسلامی می باشند و با رصد اخبار و رویدادها هم در انعکاس آنها تلاش می کنند و هم در جهت امید آفرینی در فضای جامعه و بویژه در بین جوانان و نوجوانان همت می کنند. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار بویژه خبرنگاران شهید غزه و شهید محمود صارمی ؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران رسانه های مختلف استان  بویژه خبرنگاران بسیجی و روابط عمومی های نواحی مقاومت که پای کار عرصه اطلاع رسانی بسیج  و سپاه اند تبریک و موفقیت آنان خواهانم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار