کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌های فردیس

فعال اجتماعی گفت: کمبود بیمارستان و پزشک متخصص برای انواع بیماری‌ها یکی از مهمترین نیاز‌های مردم شهرستان فردیس است.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۰۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سعیده مهرانی فعال اجتماعی، گفت: کمبود بیمارستان و پزشک متخصص برای انواع بیماری‌ها یکی از مهمترین نیاز‌های مردم شهرستان فردیس است.
کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌های فردیس
منتقد و فعال اجتماعی ادامه داد: مردم شهرستان فردیس برای نیاز‌های تخصصی پزشکی باید به کرج و یا تهران مراجعه کنند.

وی افزود: مردم برخی از مناطق شهرستان فردیس حتی برای کوچکترین خدمات درمانی باید مسافت زیادی را طی کنند و این معضل بزرگی است.

مهرانی تصریح کرد: مسئولان باید پای درد دل مردم فردیس بنشینند تا متوجه کمبود‌ها باشند امروز کمبود سرانه بیمارستانی و پزشک متخصص یک دغدغه جدی است.

این کارشناس گفت: سال گذشته بیمارستان شهید سلیمانی به همت دولت سیزدهم افتتاح شد، بخشی از مشکلات شهروندان را برطرف کرد، اما هنوز متخصصین و فوق متخصصین خوب و خبره در این بیمارستان مستقر نشدند.

وی ادامه داد: برای مثال مرکز تخصصی ناباروری در فردیس وجود ندارد و زوجین برای دریافت این نوع خدمات باید به کرج یعنی بیمارستان کمالی مراجعه کنند.

مهرانی افزود: اکنون که شهرستان فردیس پرتراکم‌ترین شهر کشور شناخته شده باید زیرساخت‌ها نیز متناسب با آن توسعه یابند.

این کارشناس تأکید کرد: جمعیت شهرستان فردیس افزایش خدمات درمانی در شهرستان را می‌طلبد و باید برای این مهم تدابیر اساسی دیده شود تا نیاز شهروندان تأمین شود.

وی گفت: گاهی بیماری به فرد مجال نمی‌دهد و برای برخی از امراض سرعت انتقال به بیمارستان و دریافت خدمات تخصصی بسیار مهم بوده و بحث مرگ و زندگی مطرح است.

مهرانی ادامه داد: شهروندان فردیسی از مسئولان شهرستان مطالبه دارند که به مراکز درمانی و توزیع عادلانه آن در بخش‌های مختلف شهرستان دقت کنند.

این کارشناس در پایان اظهار داشت: دولت جدید نیز باید به این موضوع دقت کند که عدالت در توزیع عادلانه مراکز درمانی در سایر مناطق به ویژه در مکان‌های پرجمعیت صورت گیرد تا مردم نگران این مهم نباشند.

خبرنگار افتخاری بسیج: ابوالفضل جانی پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار