«خبرنگار» دیده بان امین جامعه

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان خبرنگاران را دیده بانان امین جامعه دانست و گفت: این قشر در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۱۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ دوم پاسدار سید حسین موسوی، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان در پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت، آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند.
اسباب کار خبرنگار قلم و کاغذ است اما همین ابزار کوچک و شاید ارزان موجب تغییر و تحول می‌شود موجب می‌شود راهی ساخته شود مدرسه‌ای آباد شود، حادثه‌ای بخیر بگذرد بیماری سلامتی به دست بیاورد بی‌خانمانی خانه‌دار شود، گرسنه‌ای سیر و تشنه‌ای سیراب شود و در نمایی بزرگ‌تر جنگی پایان یابد.
هفدهم مرداد که به‌ پاس رشادت‌های دلیر مردانی همچون شهید صارمی، روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه نام گرفته را به تمام فعالان این عرصه تبریک عرض کرده و دوام توفیقات این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار