خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

ریل‌گذاری‌های انجام شده در دوره شهید رئیسی منشأ خدمت بسیاری بود

همدان-استاندار همدان گفت: مردم استان ما به خوبی می‌دانند که مسیر، راه و ریل‌گذاری‌هایی که در دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی در استان انجام شد منشأ خدمت بسیار زیادی بود.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۲۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
ریل‌گذاری‌های انجام شده در دوره شهید رئیسی منشأ خدمت بسیاری بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم بزرگداشت شهید مجاهد محور مقاومت اسماعیل هنیه که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهدای مقاومت حاج اسماعیل هنیه و شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: امروز فرصتی است که نقش مجاهدان در راه خدا به خصوص شهید اسماعیل هنیه را گرامی بداریم که دشمن ددمنش و رژیم صهیونیستی به تصور باطل با شهادت مجاهدان می‌خواهد راه خدا را سد کند اما از این غافل است که با شهادت این مجاهدان اقیانوس پر جوش و خروش مقاومت جوش و خروش بیشتری خواهد داشت و رژیم صهیونیستی را در کام مرگ فرو خواهد برد.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی هر تعداد از مجاهدین راه را به شهادت برساند عمر این رژیم جعلی و منحوس کوتاه‌تر خواهد شد.

استاندار همدان با گرامیداشت یاد شهید جمهور و با بیان اینکه شهید رئیسی طی ۳۳ ماه خدمت منشأ خدمت بسیار ارزشمندی در کشور و مردم ایران شدند، تأکید کرد: شهید رئیسی راه و مسیری نورانی را باز کردند که همه خدمتگزاران این نظام مقدس افتخار خواهند کرد این مسیر را طی طریق کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات شهید رئیسی بسیار ارزشمند بود به طوری که در طول سال‌ها و دوران‌های قبل سابقه نداشت، گفت: مردم استان ما به خوبی می‌دانند که مسیر، راه و ریل‌گذاری‌هایی که در دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی در استان انجام شد منشأ خدمت بسیار زیادی بود.

*آبرسانی به بیش از ۳۶۰ روستا

قاسمی‌فرزاد با اشاره به مشکل آب در همدان با بیان اینکه بعد از دو دهه مشکل آب همدان با دستور شهید رئیسی برطرف شد، افزود: در شرایطی که مشکلات مالی کشور اجازه نمی‌داد که مبالغ ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شود، شهید رئیسی دستور دادند ۲ هزار میلیارد تومان برای انتقال آب به همدان و ساخت تصفیه خانه هزینه شد، همچنین آبرسانی به بیش از ۳۶۰ روستا با کمک قرارگاه سازندگی سپاه طی دو فقره  انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی به زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی توجه ویژه‌ای داشتند و اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفت، مطرح کرد: در حوزه راه و راه‌سازی نیز اقدامات ویژه‌ای انجام شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه  اقتصادی، کشاورزی، صنعت و گردشگری اقدامات خوبی انجام شد و مردم ما قدردان زحمات این رئیس جمهور عزیز هستند، خاطرنشان کرد: نام شهید رئیسی برای همیشه تاریخ در برگ زرین و درخشان این سرزمین خواهد درخشید و راه او ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار