حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی:

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بمناسبت روز خبرنگار

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بمناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۲۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بمناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگار، طلایه‌دار آگاهی و فهم صحیح رسانه‌ای جامعه  و عنصر بصیرت‌بخش همه‌ی اقشار و آحاد مردم در برابر عناصر جهالت‌پیشه است.
جریان صحیح رسانه‌ای، آنگاه که از فکر و قلم خبرنگار، بر صفحه‌ی آگاهی مردم، سریان یابد، غبار‌های جهالت و بستر‌های بردگی فکری، از ساحت جامعه، زدوده می‌شود و خودآگاهی همه‌جانبه، بر تار و پود شخصیت انسانی همگان ارزانی می‌گردد و از این رهگذر، اربابان استضعاف فکری، از صحنه‌ی تأثیرگذاری بر فکر و اندیشه و شاکله‌ی ذهنی جامعه، کنار می‌روند؛ لذا هرگونه بسترسازی برای فعالیت سالم عنصر خبرنگار و دور نگهداشتن او از اغراض معارض با شخصیت و جایگاه حرفه‌ای فضای خبرنگاری، خواهد توانست جریان صحیح اطلاعات و روشنگری رسانه‌ای را ایجاد و از درافتادن مردم در دام جهالت تحمیلی و هدف‌دار و چپاول سرمایه‌های گوناگون مادی و معنوی آنان، جلوگیری نماید.
بر این اساس، گرامیداشت روز خبرنگار، گرامیداشت همه‌ی ارزش‌هایی است که مجاهدت رسانه‌ای خبرنگاران، ضامن تجلی آنها بر سیمای انسانی جامعه است.
اینجانب فرارسیدن روز گرامیداشت خبرنگار را به همه‌ی فعالان عرصه‌های آگاهی‌بخشی جامعه، خصوصا خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم و با نثار درود به ارواح طیبه‌ی خبرنگاران شهید، امیدوارم تلاش‌های گرانسنگ و مشکور خبرنگاران عزیز در تراز منویات و تدابیر تعالی‌بخش امامین انقلاب اسلامی، بر بیان و بنان جامعه، همواره متبلور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار