خبرهای داغ:
یادداشت مدیر مسوول

به امید روزی که تیتر اول همه رسانه های عالم، آمدن امام مهدی(عج) باشد

به امید روزی که تیتر اول همه رسانه های عالم، آمدن امام مهدی(عج) باشد
مسیر حق طلبی برای رسانه های حق ادامه دارد تا روزی که خبرنگاران تیتر تاریخی را بزنند که امام مهدی، قائم آل محمد و منتقم شهید کربلا آمد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۴۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

 

قزوین_ قسم به قلم و سطرهایی که از حق و حقیقت می نویسد آن روز که جوهره قلم با خون شهید آمیخته شد و برگی از تکفیر را در تاریخ این سرزمین رسوا ساخت. هفدهم مرداد در قلب هرات، محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی با خون خویش تکرار کربلا را رقم زد.

 

دلاوری که در میدان جنگ ترکیبی با قلم خود به سوی شهادت گام نهاد و در برابر گلوله های دشمن تا پای جان ایستاد تا ندای حق را به گوش جهانیان برساند.

 

امروز جامعه به دو گروه تقسیم شدند خبرنگاران عرصه حقیقت که رسالت پیامبری خویش را برای ملت های خفته دنیا انجام می دهند و بر طبل رسوایی جبهه کفر می کوبند، گروهی دیگر ماموران شیطان برای نشاندن غبار بر چهره حقیقت هستند و بی بی سی، اینتر نشنال صهیونیست را پیاده نظام جنگ رسانه برای سلطه شیطان سنگ تمام گذاشتند.

 

 خبرنگاران در خطوط مقدم میدان‌های نبرد و زیر آتش گلوله و در عرصه‌ پیچیده جنگ نرم با شجاعت و تعهدی بی‌پایان به عهده می‌گیرند.

 

 خبرنگاران با حضور در جبهه حق، در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شدند و چه دل انگیز و حماسه آفرین است صدای شهید کریمی در آزادسازی خرمشهر، صدای ماندگار شهید آوینی در روایت فتح همواره در تاریخ ایران بزرگ در یادها ماند. امروز این مسئولیت سنگین، شما خبرنگاران را به سمبل‌هایی از جسارت و صداقت در جامعه تبدیل کرده است .

 

امروز رسالت خبرنگاری یعنی ایستادگی در برابر توطئه ها، خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه یک سبک زندگی است. خبرنگاران، استاد معنا بخشی به کلمات هستند و با آگاهی بخشی به شهروندان، پل ارتباطی مردم و مسئولان نقش اساسی در ارتقا توسعه و پیشرفت جامعه دارند.

 

خبرنگار هرگز نمی تواند سکوت کند. این بزرگترین فضیلت اوست که با موضع گیری درست، حقیقت را بیان می کند. در حالی که همگان از نوشته هایش شگفت زده می شوند او آرام است اما درونش طوفانی از مطالبات و خواسته های مردم موج می زند و از همه دردها می گوید جز درد خویش. لذا گاهی خسته و تنها می ماند اما با گام استوار مسیر را طی می کند.

 

رسالت اصلی خبرنگاران برگرفته از عاشورا و رساندن صدای حق به گوش جهانیان است و در گذر ایام و حادثه ها خبرنگاران در عرصه میدان حق طلبی با شجاعت تمام ایستادند. بهای این ایستادگی از دست دادن آرامش و حتی جانشان بوده است. این مسیر ادامه دارد تا روزی که خبرنگاران تیتر تاریخی را بزنند که امام مهدی، قائم آل محمد و منتقم شهید کربلا آمد و آغاز عشق بی پایان را رقم بزنند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار