خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی طبس عنوان کرد:

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهر طبس

سرهنگ حسنی گفت : افزایش نرخ جریمه های رانندگی با هدف بازدارندگی تخلفات و پیشگیری از حوادث است.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۸۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،جناب سرهنگ عباس حسنی ،فرماندهی انتظامی شهرستان طبس در نشست خبری اصحاب رسانه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت :خبرنگاران نقش بسزایی در ایجاد همدلی شهرستان دارد.و پلیس به دنبال ایجاد امنیت در جامعه است و این امر با زمینه سازی قلم شما خبرنگاران محقق می شود.

وی افزود :پلیس و خبرنگار وجوه مشترکی با یکدیگر دارد ؛مردمی بودی ،شب و روز نداشتن و امین مردم بودن از ویژگی های مشترک پلیس و خبرنگاران است.

وی خاطر نشان :طبس با شرایط ویژه ای از جمله بقاع متبرکه ، گردشگری بودن و وسعت شهرستان که دارد کار را برای همکاران ما مشکل می کند ولی ما برخط و بر ثانیه در خدمت رسانی به مردم عزیز در تلاش هستیم.

حسنی تاکید کرد :موضوع مهمی که در این شهرستان دیده می شود موضوع سرقت است که درحال حاضر نسبت به زمان مشابه در سال گذشته با کاهش ۱۱ درصدی همراه بوده است.

وی عنوان داشت :ما در این رابطه ۶۸ نفر سارق دستگیر و به مراجع ذی ربط ارجاع داده شده اند و همین امر موجب کشف ۶۸ درصدی سرقت ها شده است.

فرمانده انتظامی طبس گفت :در بحث قاچاق ۵۷ میلیارد ریال کشف کالای قاچاق داشته ایم ؛ کاهش ۵ درصدی مصدومین و ۴۶ درصد کاهش فوتی در تصادفات برون شهری داشته ایم و در تصادفات درون شهری ۱۲ درصد افزایش داشته ایم که فرهنگ سازی توسط خانواده ها در زمینه موتور سواران تاثیر بسزایی دارد.

وی تاکید کرد :علت تامه تصادفات از ابتدای سال جاری عدم رعایت حق تقدم بخصوص موتور سواران بوده است.

وی اضافه کرد : از ابتدا سال ۲۵۰۰ جلد گذرنامه عادی صادر شده است و تعداد ۸ واحد صنفی پلمپ شده است ؛ و خدا رو شاکریم که در حال حاضر مشکل امنیتی را در سطح شهرستان نداریم و امنیت نسبی خوبی بر شهرستان حاکم است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار