خبرهای داغ:

ششمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج کارون برگزار شد

ششمین جشنواره شهرستانی مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج کارون با انتخاب حوزه‌ها و پایگاه‌های برتر مقاومت و معاونت‌ها و رده‌های برتر سپاه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۹۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار هاتف جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل(ع) گفت: یک پایگاه مقاومت بسیج شاخص و تراز انقلاب که به عنوان الگو و شاخص به دیگران معرفی می شود باید تلاش کند تا موضوعات و بیانات مقام معظم رهبری را در پایگاه بسیج عملی کند. 

وی افزود: اولین کاری که یک پایگاه بسیج بایستی انجام دهد معنویت را در تک تک نیروهای خود تقویت کند و این معنویت از ارتباط با مسجد و پایگاه بسیج تقویت و ایجاد میشود. 

سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون نیز گفت: بسیجیان شهرستان کارون گوش به فرمان ولایت، هرجا که نیاز باشد در صحنه‌های خدمت رسانی حضور دارند و می‌درخشند.

وی با بیان اینکه 36 رده در سطح حوزهها، پایگاهها و ناحیه مقاومت بسیج کارون بعنوان رده های برتر انتخاب شدند، گفت: جشنواره مالک اشتر نماد تکریم مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شجاعانه شب و روز در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزشهای والای اسلامی تلاش می‌کنند.

سرهنگ احمد حمدی صخری در پایان از زحمات کارکنان سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی در یک ساله گذشته و همچنین کمک رسانی گروه‌های جهادی  به مردم شهرستان تشکر کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار