مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی اعلام کرد

رقابت ۱۲۷ متسابق در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در مرکزی

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۱۲۷ متسابق، نوزدهم مرداد در امامزاده محمدعابد(ع) اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۹۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

حجت‌الاسلام حسن دهقانی مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات در بخش آوایی روز جمعه نوزدهم مردادماه در امامزاده محمد عابد(ع) اراک برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۱۲۷ متسابق در این مرحله از مسابقات به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت، گفت: از این تعداد ۷۴ نفر برادر و ۵۳ نفر خواهر هستند که در بخش آوایی(قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی و حفظ) به رقابت خواهند پرداخت.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی ترویج فرهنگ قرآنی را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: ترویج قرآن و آشنا کردن جامعه با آن عبادت محسوب می‌شود چراکه قرآن کتاب هدایت و راه سعادت بشریت است.
حجت‌الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارند و ما باید برگزاری و حضور در این رقابت‌ها را تشویق کرده و گسترش دهیم تا به وسیله آن شاهد افزایش سطح فرهنگی و اجتماعی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار