خبرهای داغ:

بوستان سلامت همراه با اقامه نماز جماعت در سرخه برپا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) از برپایی بوستان سلامت همراه با اقامه نماز جماعت و برنامه های تربیتی در بوستان محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۲۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای طرح نوجوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج، ویژه برنامه بوستان سلامت به همت پایگاه های مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) برادران و حضرت فاطمه زهرا (س) خواهران در بوستان معلم سرخه برگزار می شود.

سیدابوالقاسم سیادت درخصوص برنامه های اجرایی در محله با محوریت مسجد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برپایی حلقات صالحین، طرح یک حکمت از نهج البلاغه در هفته به همت نوجوانان بسیجی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) در محله اجرا شد.

او با اشاره به برگزاری سانس فوتسال نونهالان پایگاه گفت: تمرین هفتگی ورزش فوتسال همراه با مسابقات پایگاهی و بین پایگاهی با استقبال خوبی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به برپایی بوستان معلم در محله گفت: طرح تابستانی بوستان سلامت همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و اجرای برنامه های فرهنگی برپا و ضمن برگزاری حلقه صالحین از شرکت کنندگان در برنامه پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار