خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

برگزاری اعتکاف علمی آموزشی در خراسان جنوبی برای ۲۰۰ دانش‌آموز محروم و مستعد استان

ایمانی گفت: اعتکاف جهادی علمی آموزشی ۲۰۰ دانش آموز محروم و مستعد خراسان جنوبی توسط مدرسه جهادی شهید احمد کاظمی ناحیه دانشجویی تهران بزرگ به همراه قرارگاه جهادی یاران فاطمی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و گروه جهادی دانشگاه فرهنگیان استان به مدت ۱۰ روز در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۰۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵

ایمانی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: اعتکاف جهادی علمی آموزشی برای ۲۰۰ دانش آموز محروم و مستعد خراسان جنوبی در ایام‌ تابستان امسال، توسط مدرسه جهادی شهید احمد کاظمی ناحیه دانشجویی تهران بزرگ با مشارکت و همراهی قرارگاه جهادی یاران فاطمی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، گروه جهادی بعثنا دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی و اداره کل‌ آموزش و پرورش استان در بیرجند برگزار شد.

وی بیان کرد: این اعتکاف جهادی علمی آموزشی با فعالیت جهادی آموزشی دانشجویانی از دانشگاه‌های تهران، شریف، شهید بهشتی و تربیت رجایی تهران، استعدادهای درخشان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی به مدت ۱۰ روز از ۸ تا ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ در بیرجند برگزار شد.

ایمانی اظهار داشت: این طرح جهادی با هدف توانمندسازی محرومان و نيازمندان از سوی قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با مشارکت قرارگاه جهادی شهید احمد کاظمی بسیج دانشجویی تهران برگزار شد.

وی، در خصوص امتيازات این طرح برای دانش آموزان منتخب، گفت: از بین ۲۰۰ داتش آموز شرکت کننده در این طرح حدود ۲۵ درصد آنها که در مقطع متوسطه دوره دوم هستند انتخاب و بورسیه شدند تا در مدت ۳ سال تا زمان آزمون سراسری کنکور از مشاوره‌های آموزشی و تحصیلی رایگان اساتید تهران و خراسان جنوبی، کلاس‌های مجازی و کتب رایگان بهره‌مند می‌شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: در اجرای این طرح سازمان اردویی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام، سازمان بسیج سازندگی استان، اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و کمیته امداد امام(ره) استان با ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی همکاری داشتند.

ایمانی گفت: مراسم اختتامیه این طرح جهادی، امروز (۱۸مردادماه) با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و با حضور دکتر نبوی معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سرهنگ هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در دانشگاه بیرجند برگزار شد و در این مراسم از ۳۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده این اعتکاف علمی آموزشی که نمرات عالی را کسب کردند و همچنین از برگزارکنندگان این اعتکاف علمی و آموزشی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار