خبرهای داغ:

آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع از پارکینگ های شلمچه و چذابه

مسئول پروژه های بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان؛ ۱۰۰ هزار متر مربع از پارکینگ‌های مرز چذابه و شلمچه آسفالت می شوند گفت: تاکنون ۸۰ هزار متر مربع از این میزان آماده شده و قابل بهره برداری است.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۴۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱

طهماسبی مسئول پروژه های بسیج سازندگی در پارکینگ‌هایی مرز چذابه گفت: توقفگاه های خودرو که پارسال شامل شمالی و جنوبی بود، حالت تبدیل به یک توقفگاه شدند و حدود ۷۰ هزار متر مربع محل توقف خودروها مهیا است.

 

او افزود: ورودی‌ها و خروجی آماده هستند و دوربین‌های امنیتی جهت برقراری نظم و امنیت نصب می‌شوند و از روز شنبه نیز ورود خودروها به پایانه ممنوع است و باید به پارکینگ‌ها مراجعه کنند.

 

آقای طهماسبی اضافه کرد: پارسال پارکینگ‌ها ظرفیت توقف ۴۲ هزار خودرو را داشتند ولی امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا ۶۰ هزار خودرو در پارکینگ جا داده می‌شوند.

 

او همچنین گفت: برای امینت خودروها ۲۰ موتورسوار مستقر می‌شوند و در مسیرهای مشخص تردد می‌کنند ضمن آنکه ۱۸۰ نیروی بسیجی و پایور در این حوزه فعال هستند.

 

مسئول پروژه های بسیج سازندگی در پارکینگ‌های مرز خوزستان با بیان اینکه قرار بود ۱۰۰ هزار متر مربع از پارکینگ‌های مرز چذابه و شلمچه آسفالت شوند یادآور شد: تاکنون ۸۰ هزار متر مربع از این میزان آماده شده و قابل بهره برداری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار