خبرهای داغ:
دختر شهید هاشمی:

دختر ۳ ساله‌ای بودم که پدرم مفقودالاثر شد

دختر شهید هاشمی گفت:زینب سه ساله‌ای بودم که پدرم مفقودالاثر شد و من غرق در کودکانه هایم بودم و از نازنین مردی که تمام پدرانه هایش را فقط مادرم در گوش جانم می‌خواند چیزی به یاد ندارم.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۰۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، زینب هاشمی دختر شهید علی هاشمی پنجشنبه شب در رویداد هنری «یوسف هور» که به مناسبت گرامیداشت شهید علی هاشمی در یادمان این شهید برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم در راه گسترش فرهنگ شهید و شهادت گام برداریم.

وی بیان کرد: از تمام دست اندرکاران این رویداد، عوامل اجرایی و پشتیبانی تشکر می‌کنم و انشاالله در این دنیا خداوند و شهدا دست ما را بگیرند.

هاشمی عنوان کرد: بنده برای همسران شهدایی که وفادارنه و صبورانه کنار همسران خودشان ایستادند و پس از شهادت همسران خود، پای جهادی که همسرانشان آغاز کردند ایستادگی کردند و راه شهید خودشان را ادامه داده اند نوشته ام.

دختر شهید هاشمی در بخشی از این عنوان کرد: دختر سه ساله‌ای بودم که پدرم مفقودالاثر شد و من غرق در کودکانه هایم بودم و از نازنین مردی که تمام پدرانه هایش را فقط مادرم در گوش جانم می‌خواند چیزی به یاد ندارم. اینگونه می‌شود که تمام پدر را باید در مادر خلاصه می‌کردم اما مگر می‌شود؟ مگر می‌شود خلاصه کرد این ۲ دریای بیکران عشق را؟ نه پدر خلاصه می‌شود و نه مادری که پدر را در خود برایم آفریده بود، آنچنان که گویی پدر هر لحظه در تمام ثانیه‌هایم سایه‌های مهربانانه خود را می‌گستراند. آغوش پدر را به یاد نمی‌آوردم اما مادرم چنان عشق پدر را در سینه ام پروراند که گویی پدر همچون روح مقدسی در جسم مادر همواره مرا به آغوش می‌کشید.آری تمام این سال‌ها دامن پرمهر مادر گرمای آغوش پدر شهیدم را نیز برایم به ارمغان آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار