پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بسیج در گناباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بسیج به متقاضیان دارای شرایط این شهرستان در سال جاری پرداخت شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۱۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، سرهنگ پاسدار علی محبی در مراسم ویژه روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج و اصحاب رسانه شهرستان ، با اشاره به اینکه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان از نظر جذب و توزیع قیر رایگان رتبه دوم استان خراسان رضوی را در سال گذشته به خود اختصاص داد، افزود: ۴۰ تن قیر رایگان توسط بسیج گناباد از ابتدای امسال تاکنون توزیع شده است.

وی تصریح کرد: قیر رایگان بسیج در راستای محرومیت‌زدایی برای زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی، راه‌های بین مزارع کشاورزی و همچنین گلزار شهدا و امکان نیروهای مسلح شامل ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و رده‌های مقاومت بسیج شهرستان گناباد توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد تاکید کرد: رسانه‌ها در امیدآفرینی جامعه و بسترسازی برای حضور حداکثری اقشار مختلف در عرصه‌های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی دارند که از مصادیق بارز آن مشارکت حداکثری مردم در سه دوره انتخابات گذشته است.

محبی اضافه کرد:‌ مردم گناباد در سه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشوری داشتند و به وظیفه خود در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی عمل کردند.

حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب، امام جمعه گناباد هم در این مراسم گفت: رسانه های ارتباط جمعی با اطلاع رسانی و روشنگری نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و غزه بسترساز محکومیت این جنایت ها در سایر کشورها شدند.

وی افزود: از مصادیق بارز آن می توان به تجمع های حمایت از مردم مظلوم غزه در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا اشاره کرد.

خطیب جمعه گناباد بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که از اطلاع رسانی نسبت به این جنایت‌ها در هراس است، تاکنون ۱۶۰ نفر از خبرنگاران را در فلسطین به شهادت رسانده است ولی این مساله هم نمی تواند خللی در روند بیداری جهانیان و محکومیت جنایت‌های این رژیم اشغالگر ایجاد کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار