خبرهای داغ:
امام جمعه بروجرد:

رسوایی جهانی رژیم صهیونیستی با ترور شهید اسماعیل هنیه / مردم منتظر انتقام سخت از رژیم صهیونیستی هستند

رسوایی جهانی رژیم صهیونیستی با ترور شهید اسماعیل هنیه / مردم منتظر انتقام سخت از رژیم صهیونیستی هستند
امام جمعه بروجرد گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه باعث شد که رژیم صهیونیستی در جهان رسوا شود و مردم منتظر انتقام سخت از این رژیم غاصب هستند.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۶۳
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به انسجام جبهه مقاومت افزود: رژیم صهیونیستی با ترور شخصیت‌های برجسته مقاومت می خواهند جلوی محور مقاومت را بگیرند.

وی  افزود: ترور شهید اسماعیل هنیه باعث شد که رژیم صهیونیستی در جهان رسوا شود زیرا این ترور از هر جهت محکوم است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به جانشین شهید هنیه ، یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بیان کرد:سنوار مغز متفکر نظامی و عملیات طوفان الاقصی است.؛ و رژیم غاصب صهیونیستی از این انتخاب وحشت کرده است.  و اسرائیل منتظر ضربات مهلکی  از طرف یحیی سنوارباشد.

حسینی  با این بیان اینکه  به برافراشته شدن پرچم ایران توسط ورزشکاران افتخار میکنیم گفت: دختران با حجاب و مردان پهلوانی که پرچم ایران را برافراشته کردند، افتخارآفرینان این مرز‌و‌بوم و ملت خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید عمل به رهنمود های رهبری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، طوری عمل کنیم که رئیس جمهور موفق باشد زیرا موفقیت او موفقیت کشور است.

 وی گریزی  به روز خانواده و تکریم بازنشستگان زد وگفت: خانواده بسیار مهم است و نباید با کار و روزمرگی موجود از توجه به خانواده دوری کنیم. ارتباط کلامی با خانواده در سلامت آن بسیار مهم است. 

 حسینی به اهمیت دادن  صنایع کوچک تاکید کرد و بیان کرد: اگر صنایع کوچک حمایت شوند، تولید واشتغال رونق می‌گیرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار