خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

اعزام ناوگان ماشین‌آلات راهداری همدان به مرز مهران

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری استان به مرز مهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۲۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از اعزام ۲۶ دستگاه خودرو شامل ۱۳ دستگاه کامیون و ۱۳ دستگاه ماشین آلات سبک به همراه ۹ سرپرست به مرز مهران خبر داد و اظهار کرد: ناوگان اعزامی راهداری همدان برای ارائه خدمات بهتر به زائران به تجهیزات لازم مجهز هستند.

وی افزود: مطابق دستورالعمل‌های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و برای خدمات رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۶ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان با تجهیزات کامل در مرز مهران در استان ایلام مستقر می‌شوند و تا پایان طرح اربعین نیز در این مرز حضور خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به تسهیل در جابه جایی زوار اربعین حسینی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با شرکتهای حمل ونقل مسافری، ادارات، کارخانجات و دانشگاه‌های دارای ناوگان اتوبوس استان انجام شده است تا از این ظرفیت برای جابه جای زوار از مرز مهران به همدان استفاده شود.

وی در پایان یادآور شد: سال گذشته  افزون بر ۱۸ هزار زائر از استان همدان به مرز مهران جابه جا شد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۰۱ پنج درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار