خبرهای داغ:

جهادگران بسیجی با بصیرت انقلابی در صحنه هستند

مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) گفت: حضور جهادگران در این رزمایش از روی عشق، علاقه، بصیرت و نوع تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۸۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی۴ در شهرستان سرخه پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) نیز با فعالیت‌های مختلف در این رزمایش نقشی پررنگ ایفا کرد.

نیره احسانی مسوول بسیج سازندگی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص برنامه های اجرایی اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) که فرمودند: «ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم» در این رزمایش سراسری شرکت کردیم.

او افزود: در این رزمایش سه گروه جهادی از پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شرکت کرده‌ و در عرصه‌های محرومیت زدایی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی فعالیت کردند.

مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: عمده فعالیت‌های این پایگاه در این رزمایش تهیه و آماده سازی پذیرایی جهت مراسم‌های پایگاه، رفع نیازمندی‌های سالمندان محله، اهدای حواله رایگان نان، تامین هزینه دارو، برگزاری کلاس احکام بانوان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، پرداخت کمک‌های نقدی به خانواده‌های بی‌بضاعت، پایش و کنترل فشار خون سالمندان پایگاه، گفتمان صحیح و رفع کدورت در خانواده، اعطای وام قرض الحسنه، جمع آوری کمک‌های مردمی برای موکب‌های اربعین، پرداخت اقساط ماهانه، اهدای لوازم منزل، تهیه و اهدای جهیزیه و سیسمونی، تهیه و توزیع غذای گرم ویژه خانواده‌های کم برخوردار و تهیه و توزیع اقلام خوراکی در خانواده های بی بضاعت بوده است.

احسانی تصریح کرد: مهمترین و شاخص‌ترین فعالیت‌ جهادگران پایگاه در این رزمایش تعمیر لوازم منزل خانواده‌های کم بضاعت، زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست در راستای محرومیت زدایی بوده است.

او خاطرنشان کرد: حضور جهادگران از روی عشق، علاقه، بصیرت و نوع تفکر انقلابی بوده و اعضای گروه‌های جهادی با این ویژگی‌ها در این رزمایش شرکت کردند.

گفتنی است که این فعالیت ها در طول سال توسط این سه گروه جهادی انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار