خبرهای داغ:
دبیرکل کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس:

پیش‌بینی برگزاری ۷ هزار یادواره شهدا در استان فارس/ قطره‌قطره خون شهید هنیه باعث برکت کشور فلسطین می‌شود

اولین نشست خبری دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۸۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و دبیرکل کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس در اولین نشست خبری این کنگره با بیان اینکه امیدواریم قطره‌قطره خون شهید هنیه باعث برکت کشور فلسطین شود، افزود: هر 10 سال یک بار کنگره ملی شهدا برگزار می‌شود و امسال استان فارس، دومین کنگره را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: از ۴ آبان‌، کنگره ملی 15 هزار شهید استان فارس، برنامه‌های متنوعی را به مدت ۸ روز برگزار می‌کند.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه شورای تأمین از تمام دستگاه‌های این استان تشکیل شده است، ادامه داد: ذیل این شورا ۲۵ کمیته تشکیل شده که کمیته‌ها شامل پشتیبانی، نیروی انسانی، تبلیغات و فضاسازی، نشر حفظ آثار، علمی و پژوهشی، بودجه، گنجینه و یادمان‌های شهدا، تکریم و سرکشی به خانواده شهدا، اقشار و تشکل‌های مردمی، رسانه و روابط عمومی و ارتباطات، رسانه و فضای مجازی، امور خیریه، بازرسی و طلاب است.

به گفته سردار بوعلی، مبنای برنامه‌ریزی و راهبردهای ما بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است که بر اساس این منویات ۳۱ کلیدواژه قرار دادیم و در راستای تحقق این واژه‌ها حرکت می‌کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است که به دست خانواده شهدا می‌رسانیم، افزود: برنامه‌ریزی ۷ هزار و ۴۳۲ یادواره شهدا در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ هزار یادواره شهدا برگزار شده و جدا از بحث یادواره‌ها اجلاسیه در سطح شهرستان، استان و ملی برگزار می‌کنیم که تاکنون ۷ اجلاسیه برگزار شده است.

سردار بوعلی تصریح کرد: همچنین اجلاسیه شهدای زنان را پیش‌بینی کرده‌ایم که در آینده برگزار می‌شود و کتاب‌های دفاع مقدس با موضوعات مختلف چاپ می‌شود.

فرمانده سپاه فجر از اجرای برنامه شب‌های پرستاره به مدت ۳ شب خبر داد و یادآور شد: ۲۵ کتاب صوتی و تولید ۱۵ قطعه فاخر از جمله کارهای متفاوت است که ارائه خواهد شد.

وی با تصریح اینکه تهیه ۱۶ فیلم و مستند در خصوص دفاع مقدس از جمله اقدامات کنگره پانزده هزار شهید فارس است، گفت: هزار و ۶۰۰ سوژه صادر شده که قابلیت تهیه فیلم، مستند، کتاب و تولیدات صوتی را دارا است. همچنین ۳۱۳ ساعت موشن‌گرافیک تهیه می‌شود و گروه‌های مختلف سرود که تولیدات سرود خواهند داشت و از جمله اقدامات بسیار خوب در دست اجرا است.

به گفته سردار بوعلی با یاد و نام شهدا ۱۵ هزار حافظ قرآن را تربیت می‌کنیم. همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله راوی شو که کار بسیار فاخر این کنگره است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار