خبرهای داغ:
سهرابی:

نفرات برتر مسابقات گرامیداشت شهدای خبرنگار نهاوند معرفی شدند

همدان-مسئول بسیج رسانه نهاوند با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار در نهاوند گفت: نفرات برتر مسابقات گرامیداشت شهدای خبرنگار نهاوند معرفی شدند.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۹۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

علی سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: به مناسبت هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید خبرنگار و رسانه نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری در سراب فارسبان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به صورت مجزا در دو رده آقایان و بانوان در سه رشته‌ ورزشی دارت، هفت سنگ و طنابکشی  برگزار شد.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان نهاوند و بسیج رسانه برگزار شد که در پایان در رده بانوان در هر سه رشته به ترتیب خانم‌ها عذرا جهانیان از خبرگزاری مهر، فاطمه ظفری از خبرگزاری ایسنا و معصومه کمالوند از روزنامه همدان پیام؛ شیما حیدری از پایگاه خبری عقیق زرین، سمیه شفایی از خبرگزاری بسیج و زهرا سهرابی از نشریه محلی فریاد نهاوند عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رده ورزشی  آقایان به ترتیب در سه رشته ورزشی آقایان سجاد سیف از روزنامه همشهری، محمد علی روزبه از خبرگزاری صداوسیما و مهدی سهرابی از پایگاه خبری گرو؛ وحید سیفی از خبرگزاری فارس، حسین صادقی از پایگاه خبری صدای نهاوند و حسین سهرابی از پایگاه خبری نهاوند پرس مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۲۵ خبرنگار فعال در رسانه‌های کشوری، استانی و شهرستانی  برگزار شد در پایان به   نفرات برتر لوح سپاس و هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار