شهردارکرمان در نشست خبری گفت:

۸٠٠ هزار متر مربع آسفالت در جهاد آسفالت شهر کرمان

تویسرکانی گفت: جهاد آسفالت در شهر کرمان آغاز شده، تاکنون 800 هزار متر مربع آسفالت در شهر کرمان انجام شده است و امسال حدود هزار میلیارد تومان در جهاد آسفالت هزینه کردیم
کد خبر: ۹۶۲۰۱۲۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛ محسن تویسرکانی شهردار کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آیت‌الله رئیسی و شهید صارمی، اظهار داشت: بیش از شش ماه در خدمت مردم کرمان هستم و طی این مدت اتفاقات خوبی در شهر کرمان افتاده است.

وی گفت: یکی از دلایل عقب‌ماندگی شهر کرمان به دلیل مشکلات بودجه‌ای است و واقعیت این است که مراکز دیگر استان‌ها بودجه چند برابری نسبت به شهرداری کرمان دارند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه بودجه شهر کرمان را قریب 80 درصد افزایش دادیم تا بتوانیم در حوزه عمرانی تحولات خوبی را در شهر کرمان داشته باشیم، ادامه داد: شهرداری کرمان ماهانه 150 میلیارد تومان حقوق می‌دهد و بیش از 6 هزار حقوق‌بگیر مستقیم و غیر مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه جهاد آسفالت در شهر کرمان آغاز شده، تاکنون 800 هزار متر مربع آسفالت در شهر کرمان انجام شده است و امسال حدود هزار میلیارد تومان در جهاد آسفالت هزینه کردیم، ادامه داد: البته آسفالت معابر یکی از وظایف اصلی شهرداری است و خوشبختانه رضایت مردم را به دنبال داشته است.

تویسرکانی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر کرمان، مشکلات ترافیکی است، گفت: در این راستا پروژه سه‌راهی شرف‌آباد کلنگ خورده و تلاش می‌کنیم تا قبل از سالگرد شهید سلیمانی به بهره‌برداری برسد و اصلاح دیگر نقاط ترافیک کرمان از جمله میدان بیرم‌آباد و سه‌راهی سیلو نیز در برنامه است.

وی با اشاره به اینکه امسال در طرح "بوستان‌ها گلستان می‌شود" بهسازی 25 بوستان کرمان آغاز شده و ظرف هفته آینده افتتاح این بوستان‌ها آغاز می‌شود، بیان کرد: در تمامی این اقدامات تلاش کردیم که کیفیت را فدای سرعت نکنیم و اعتقاد داریم که منابعی که خرج می‌شود همه بیت‌المال است.

شهردار کرمان با بیان اینکه یک سرمایه جدی و ارزشمند در بافت تاریخی شهر کرمان داریم که تاکنون آن گونه که باید به آن توجه نشده است، گفت: اراده ما بر این است که بافت تاریخی را به چند نقطه خاص محدود نکنیم و رویکرد ما در ارتباط با بافت تاریخی شهر کرمان تغییر خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: در تلاش هستیم که پروژه ارگ تاریخی کرمان هر چه سریع‌تر به اتمام برسد و اعتقاد داریم که این میدان باید به مرکز رویداد فرهنگی کرمان تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه هنر جذب سرمایه‌گذار باید از مرکز استان آغاز شود، گفت: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان به وظایف خود عمل نکنند توفیقی در رسیدن به اهداف خود نخواهیم داشت

شهردار کرمان گفت:  در بحث ناوگان عمومی، ناوگان تاکسیرانی شهر کرمان باید متحول شود،  زیرساخت‌های لازم فراهم شده و فردا یکشنبه از تاکسی‌های برقی کرمان رونمایی می‌شود، 

این مقام مسئول ادامه داد: 673 میلیارد ریال ماشین‌آلات برای شهرداری کرمان خریداری شده است که ماشین‌آلاتی چون آمبولانس حمل متوفی، بیل مکانیکی و غیره را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در حوزه المان‌ها، تحولات زیادی را در شهر کرمان رقم بزنیم و شهر کرمان را در این حوزه غنی کنیم؛ طی چند هفته آینده جشنواره نوبهار را در کرمان داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار