خبرهای داغ:
جانشین مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی:

بیش از هزار ۳۱ و ۱۰۰ نفر تا ۲۱ مرداد از استان در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

صنعتی گفت: ثبت نام از زائران اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح از روز سه شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا صبح امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ۳۱ هزار و ۱۱۹ نفر از مردم استان در سامانه سماح ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۱۷
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صنعتی جانشین مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: ثبت نام از زائران اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح از روز سه شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا صبح امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ۳۱ هزار و ۱۱۹ نفر از مردم استان در سامانه سماح ثبت نام کردند.

صنعتی افزود: از این تعداد ۳۰ هزار و ۲۸۰ نفر واریز وجه بیمه را انجام داده و ثبت نام خود را قطعی کردند.

جانشین مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۲۰ هزار و ۱۰۶ نفر مرد و ۱۱ هزار و ۱۳ نفر زن هستند.

صنعتی با بیان اینکه هم اکنون اوج ثبت نام زائران در سامانه است، تاکید کرد: زائرانی که قصد تشرف به سفر عتبات در ایام اربعین حسینی (ع) را دارند خواست نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند و ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

جانشین مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی عنوان کرد: ۲۷ هزار و ۸۳۹ زائر مرز مهران را برای سفر به عراق انتخاب کردند.

وی گفت: زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) را دارند می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی samah.haj.ir و یا به دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی در سطح استان مراجعـه کـنند.

جانشین مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: در سال جاری دریافت ارز اربعین و بلیط وسایل نقلیه منوط به ثبت نام قطعی در سامانه سماح است.

وی تاکید کرد: زائران حتما یکی از سه بسته بیمه‌ای تعیین شده برای زائران اربعین را در سامانه انتخاب و کد رهگیری دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار