خبرهای داغ:
استاندار لرستان؛

بانوان مسلمان ایران در تمامی دوران انقلاب تاثیرگذار بوده اند

بانوان مسلمان ایران در تمامی دوران انقلاب تاثیرگذار بوده اند
استاندار لرستان گفت: بانوان مسلمان ایران در تمامی دوران انقلاب تاثیرگذار بوده و همواره نقش خود را در راه اعتلای نظام اسلامی ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۵۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،ابوطالب شفقت صبح امروز روز یکشنبه ۲۱ مرداد در یادواره فاضله مجاهد زنده‌ یاد علویه طاهره موسوی با بیان گفت: بانوان ایران زمین به عنوان محور اصلی خانواده و نجیب ترین افراد هستند.

استاندار تصریح کرد:  در دنیا از زن سواستفاده ابزاری میکند ولی جهان بداند که زنان مسلمان ایران در راه انقلاب و ادامه انقلاب تاثیر گذار بودند  و در این راه نقش خود را ایفا کرده اند.

وی در ادامه گفت: زنده‌ یاد علویه طاهره موسوی در طول عمر نظام اسلامی منزل خود را در راه شناخت معرفت و دین شناسی قرار داد و امیدواریم بتوانیم در شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان یک مطالبه معبری را به نام این بانوی مجاهد  ثبت کنیم.

شایان ذکر است که زنده‌ یاد علویه طاهره موسوی متولد ۱۳۳۹ در خرم‌آباد از مبارزان دوران انقلاب و روسای بازنشسته دانشگاه فرهنگیان آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد و مشاوران اسبق امور بانوان استانداری لرستان بود که اخلاق و تواضع وی زبانزد بود.


از آثار مجاهد زنده سیده علویه طاهره موسوی کتاب‌های مهتاب و باروت، بانو و باروت (روایت داستانی زندگی زنان ماندگار لرستان) و کتاب بانوان تشرف‌یافته به حضور منتظر محبوب حضرت مهدی (عج) نام برد..

گفتنی است سیده علویه طاهره موسوی، نویسنده «بانو و باروت» سال گذشته در ۶۳ سالگی بر اثر بیماری در خرم‌آباد درگذشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار