خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه استان قزوین؛

ایمان و امید دو مولفه مهم در دیدگاه نظم نوین جهانی رهبر انقلاب است

ایمان و امید دو مولفه مهم در دیدگاه نظم نوین جهانی رهبر انقلاب است
بروجردی گفت: کلمه نظم نوین جهانی ابداع رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران است و در این نظم جهان نوین جهانی هر کسی دلش می‌خواهد ایران در جایگاه عزتمندانه‌ای قرار بگیرد باید دو مولفه ایمان و امید را در جامعه ترویج کند.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۴۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ حسین بروجردی معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست سیاسی کارکنان سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بیان کرد: اولین توصیه ایشان با اشاره به ثروت‌ها و ظرفیت‌های بیشمار طبیعی و انسانی ایران بزرگ، دولت جدید را به بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها فراخواندند و فرمودند؛ در کشور، افراد صاحب فکر و ابتکار فراوانی وجود دارند که سخنان پیشنهادی یا اعتراضی آنها، خوب راهگشا و شگفت‌انگیز و بی‌شمار است و دولت و رئیس‌جمهور محترم باید با خط مشی«برای مردم، با مردم و در میان مردم»، از این ظرفیت عظیم برای رسیدن به اهداف استفاده کنند.

 

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب به استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید داشتند، چیزی که بعضی از دولت ها آن را ندیدند و نخبگان را به کلی کنار گذاشتند و مدام به دنبال برجام رفتند با خیال اینکه درباره مذاکرات برجام توافقی حاصل می‌شود و مشکلات را حل می‌کنند‌.

 

سرهنگ بروجردی در ادامه با اشاره به توصیه دوم رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت کار جهادی عنوان کرد: کار جهادی یعنی خستگی‌ناپذیر و بی‌مزد و منت کار کردن و با هدف انجام وظیفه انسانی و خدایی پیش رفتن. مدیران و مسئولان همان‌گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند باید به میدان بیایند، نه اینکه کارها را از راه دور کنترل کنند.

 

معاون سیاسی سپاه استان فزوین خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در توصیه بعدی، «تعامل ارکان کشور» را ضروری خواندند و فرمودند؛ هم مجلس باید به دولت کمک کند و هم دولت باید به حساسیت‌های مجلس توجه کند. قوه قضائیه نیز در هر نقطه مورد نیاز حضور فعال داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: رعایت اولویت‌ها، توصیه چهارمی بود که مقام معظم رهبری با تأکید بر آن، گفتند؛ به مسائل فرهنگی و اجتماعی حساسیت زیادی دارم اما امروز از لحاظ زمانی، اولویت با مسائل اقتصادی است و تحرک اقتصادیِ قوی، پیگیر و حساب‌شده‌ای مورد نیاز است. البته کارهای با ارزشی در دولت قبل انجام گرفته که باید ادامه یابد و کارهای دیگری هم باید اضافه شود.

 

سرهنگ بروجردی یادآور شد: رهبر حکیم انقلاب با این توصیه حجت را بر همه تمام کرد یعنی کارهای فرهنگی مهم است بجای خود، اما اولویت حال حاضر کشور مسائل اقتصادی است.

 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در توصیه‌ای دیگر که مخاطب آن آحاد مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی بود، عنوان کردند؛ که پس از انتخابات، نباید به وسوسه‌های دو قطبی‌سازی اعتنا کرد و ترتیب اثر داد.

 

معاون سیاسی سپاه استان قزوین تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند در این انتخابات هیچ کس شکست نخورده است همه پیروز شدند پس نباید به دو قطبی سازی‌ها دامن زد.

 

وی با اشاره به توصیه بعدی آیت الله خامنه‌ای که مسئولان و مجریان کشور را به قدرشناسی توان داخلی و تکیه به آن سفارش کردند، افزود: شعار«ما می‌توانیم» را نباید هرگز کنار گذاشت.

 

سرهنگ بروجردی با بیان توصیه پایانی رهبر انقلاب که مربوط به مسائل سیاست خارجی بود؛ عنوان کرد: ایشان در این زمینه گفتند: در مقابل امواج و حوادث جهانی و بخصوص منطقه‌ای و مسائل سیاسی و حتی علمی مانند هوش مصنوعی، فعال و اثرگذار برخورد کنید نه منفعل‌.

 

بروجردی با انتقاد از برخی افراد

 جریان شهادت دکتر هنیه آن را به دولت جدید ربط دادند بیان کرد اینگونه اظهارات بسیار اشتباه بوده و آب در آسیاب دشمن ریختن است که باید از آن پرهیز شود.

 

وی در ادامه با اشاره به انتقاد افرادی 

به انتصابات دکتر پزشکیان مبنی براینکه چرا در انتصابات افراد جوان را انتخاب نکرده است و کابینه وی سالمند است تصریح کرد: باید در نظر داشت این افراد ممکن است تجارب بسیار سازنده ای داشته باشند و در دولت جدید بسیار مفید باشند و اتفاقهای خوبی را برای کشور رقم بزنند‌

 

معاون سیاسی سپاه استان قزوین در بیان اینکه چرا به رهبر انقلاب میگویند حکیم تاکید کرد: خانم رایس که یکی از دشمن ایران بوده در یکی از سخنرانی‌های خود گفت ما نقشه ها می‌کشیم و مدت‌ها وقت صرف این نقشه‌ها می‌کنیم رهبر انقلاب اسلامی ایران در یک سخنرانی تمام نقشه‌های ما را نقش بر آب می‌کند، وقای دشمن اعتراف می‌کند به این موضوع این نشانگر حکیم بودن رهبر انقلاب اسلامی است.

 

وی یادآور شد: زمانی که آمریکا در اوج قدرت در منطقه بود افغاتستان و عراق را اشغال کرده بود رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: صدای خرد شدن استخوان‌های لیبرال دموکراسی‌ها شنیده می‌شود،آمریکا در زمان طاغوت در کشور ما قانونی وضع کرد به نام کاپیلاسیون که اگرکسی به سگ آمریکایی توهین بکند یا صدمه‌ای بزند باید در کشور آمریکا محاکمه شد ولی آمریکایی در کشور ما هر غلطی بکند مصونیت قضایی دارد و ایران حق محاکمه او را ندارد.

 

بروجردی تصریح کرد: فرمایش رهبری و صدای شکسته شدن استخوان‌های آمریکا را امروزه دنیا نظاره گر است، ناو آمریکایی مورد اصابت موشک‌های یمنی و انصارالله قرار می‌گیرد و آمریکا جرات حمله به یمن را ندارد و این نشانگر شکسته شدن اقتدار او است و این نشانگر خرد شدن استخوان‌های آمریکا است که پایگاه‌هایش از هر طرف مورد حمله قرار می‌گیرد.

 

وی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی اشاره کرد و افزود: امروزه در اعتراضات دانشجویان آمریکایی یهودیان بیشترین آمار معترضین را تشکیل می‌دهند که علیه اسرائیل به کف خیابان‌ها آمدند 

 

معاون سیاسی سپاه استان قزوین یادآورشد: کلمه نظم نوین جهانی ابداع رهبر حکیم ماست. ایشان می‌فرماید: در این نظم جهان نوین جهانی هر کسی دلش می‌خواهد ایران در جایگاه عزتمندانه‌ای قرار بگیرد باید دو مولفه ایمان و امید را در جامعه ترویج کند

 

بروجردی در پایان با اشاره به اینکه اکنون تمام افکار جهان معطوف شده به المپیاد، اسرائیل در غزه جنایت‌هایی بیش از گذشته می‌کند، در حدی که یک کودک غزه‌ای در این گرمای جانسوز،دنبال یک قطره آب می‌گردد. اسرائیل از این فرصت که مردم افکارشان همه درگیر المپیاد است استفاده می کند و جنایت هایش را تشدید می‌کند و مردم باید به این‌ جنایت ها توجه کنند و نباید این‌ها از نظر دور بشود که او چه جنایت‌هایی مرتکب می‌شود باید جنایت‌های رژیم غاصب به دنیا نشان داده شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار