خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

آتش سوزی پژو ۲۰۶ در بلوار نجفی همدان

همدان- روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در بلوار نجفی به علت نامعلومی  دچار آتش‌سوزی شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۷۲
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
آتش سوزی پژو ۲۰۶ در بلوار نجفی همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید محمدی اظهار کرد: در ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه عصر روز گذشته (۲۱ مرداد ماه) در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اعلام آتش گرفتن خودرو در بلوار نجفی، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی همدان بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه فرهنگ را به محل آتش‌سوزی اعزام کرد.

وی بیان کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶  به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده است و آتش کل خودرو را فرا گرفته است .

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان عنوان کرد: آتش‌نشانان سریعا با استفاده از خاموش‌کننده‌های دستی و لوله‌های آب آتش‌نشانی سریعاً به مقابله با شعله‌های آتش پرداخته و موفق شدند آتش خودرو را به سرعت مهار و خاموش کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این آتش سوزی دو نفر دچار مصدومیت شده‌اند که حال یک تن وخیم گزارش شده است، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان بررسی علل حریق سازمان آتش‌نشانی همدان در دست بررسی است.

* نتیجه تحقیقات این پرونده به زودی اعلام می‌شود

دادستان همدان نیز در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس شهرستان همدان حدود ساعت ۲۰ یک مورد آتش سوزی خودرو ۲۰۶ در بلوار آیت الله نجفی رخ داد که عوامل انتظامی بلافاصله با انجام هماهنگی قاضی به محل اعزام شدند.

عباس نجفی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد دو نفر که باهم نسبت فامیلی داشتند به علت اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر شدند که حین درگیری یکی از آن‌ها با ریختن بنزین روی خود، طرف دیگر دعوا و خودروی ۲۰۶، اقدام به سوزاندن این ماشین کرد که در نتیجه آن، طرف دیگر درگیری دچار سوختگی از ناحیه هر دو دست شد.

به گفته وی حال عمومی این مصدوم رضایت بخش است اما فردی که اقدام به ریختن بنزین روی خود و ۲۰۶ کرده بود دچار سوختگی شدید شد.

دادستان همدان بیان کرد: نتیجه تحقیقات این پرونده به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار