خبرهای داغ:
طراح مد و لباس :

تلاش حجاب استایل‌ها برای جایگزینی عبا به جای چادر

تلاش حجاب استایل‌ها برای جایگزینی عبا به جای چادر
طراح مد و لباس گفت: حجاب استایل ها به دنبال این هستند که عبا را جایگزین چادر به عنوان حجاب برتر کنند و در پیاده روی اربعین به شدت بر روی این مهم تبلیغ می کنند و باید با جهاد تبیین و روشنگری مانع تحقق هدف بلاگرها شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- - از البرز؛ ساره پروینی گفت: حجاب‌استایل‌ها در سال‌های اخیر بر روی صنعت مد تاثیر بسیار زیادی گذاشتند و با اسم حجاب توانستند افراد زیادی را از حجاب برتر به سمت عبا بکشانند.
طراح مد و لباس ادامه داد: حجاب‌استایل‌ها در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی تبلیغات گسترده‌ای بر روی انواع پوشش اصیل انجام دادند که برخی از آنها تهدیدی برای پوشش برتر و اصیل است.
وی افزود: امروز در جامعه نیز مردم به دنبال مغازه‌هایی هستند که از حجاب‌استایل‌ها پیروی می کنند و لباس هایی آنها را در فروشگاه شان عرضه می کنند.
صادقی تصریح کرد: حجاب استایل ها ابتدا با هدف جذب بانوان به حجاب در فضای مجازی شکل گرفت اما با گذشت زمان و با سود کلانی که به دست آوردند، از مسیر اصلی خارج شدند.
این طراح مد گفت: بلاگرها بیشتر به دنبال جذب فالوور و درآمد بیشتر هستند و زندگی خود را با شناسایی ذائقه مخاطب و بر مبنای اهداف خود تغییر می‌دهند.
وی ادامه داد: حجاب‌استایل ها امروزه به جای ترویج حجاب به صورت غیرمستقیم پوشش هایی را تبلیغ و ترویج می دهند که برخی از بانوان به جای چادر به عنوان حجاب برتر از مدهای اینستاگرامی استفاده می کنند.
صادقی افزود: پدیده آرایش مذهبی هم در کنار حجاب استایل ها در جامعه در حال ترویج است و ما به وفور بانوانی را می بینیم که با پوشش اینستاگرامی بعضا با آرایش های غیرموجه در جامعه حاضر می‌شوند.
این طراح مد تاکید کرد: مد و لباس، صنعتی درآمدزا در ایران است که در سال های اخیر با نفوذ فرهنگی دشمن و شبکه های اجتماعی خارجی از مسیر اصیلی خود یعنی پوشش اسلامی کمی فاصله گرفته و اگر نظارت جدی بر این حوزه صورت نگیرد، در آینده از کنترل خارج خواهد شد.
وی گفت: حجاب استایل ها به دنبال این هستند که عبا را جایگزین چادر به عنوان حجاب برتر کنند و در پیاده روی اربعین به شدت بر روی این مهم تبلیغ می کنند و باید با جهاد تبیین و روشنگری مانع تحقق هدف بلاگرها شد.
صادقی ادامه داد: دشمن در تلاش است که چادر را به عنوان حجاب برتر از روی سر زنان مسلمان بکشاند و به مرور عادی سازی کند و ما باید با جهاد تبیین و روشنگری مانع این مهم شویم.
این طراح در پایان اظهار داشت: الگوهای ما یعنی حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) همواره بر حجاب بانوان مسلمان تاکید داشتند و پیاده روی اربعین بزرگترین تجمع زنان مسلمان فرصت خوبی برای نمایش الگوی زن تراز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی تربیت نسل مهدوی است و نباید حجاب استایل ها و بلاگرها بر روی این مهم تاثیر بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار