خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

انعکاس به‌موقع مسائل جامعه از رسانه ملی باعث رفع سریعتر و بهتر مشکلات جامعه و مردم می‌شود

سردار مهدوی گفت: بدنبال اقدامات رسانه‌ای صدا و سیما در جامعه بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در کف جامعه حل می‌شود و آرامش در جامعه ایجاد می‌شود و این مصداق خدمت به خلق است.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۰۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان امروز در دیدار با مدیر کل صدا و‌سیما خراسان جنوبی گفت: قطعا در فعالیت رده‌های مختلف رسانه ملی که شبانه‌روز در تلاش هستند؛ بسیاری از مشکلات مردم حل شده یا درحال رفع است.

وی ادامه داد: یک اطلاع‌رسانی به‌جا و به‌موقع به مسئولان امر قطعا به رفع بسیاری از مشکلات و مسائل کمک کرده و موثر بوده است.

سردار مهدوی عنوان کرد: بنده بسیاری از مشکلات و موضوعات که از صدا و سیمای مرکز استان منعکس می‌شود را با تمام توجه دنبال و بررسی می‌کنم و از سوی مجموعه سپاه استان رفع و حل آن را پیگیری و دنبال می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: بدنبال اقدامات رسانه‌ای شما در جامعه بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در کف جامعه حل می‌شود و آرامش در جامعه ایجاد می‌شود و این مصداق خدمت به خلق است.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها در جامعه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند، گفت: قطعا این نقش در هدایت جامعه بسیار مهم و اثرگذار هست که نیاز هست این مهم در روحیه تمامی فعالان این عرصه متجلی باشد.

در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و با حضور حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام، و جمعی از مسئولان سپاه انصارالرضا(ع) استان صورت گرفت؛ از زحمات خبرنگاران، اصحاب رسانه و خبر مرکز صدا و سیمای استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار