خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛ 

نیروی انتظامی با اقتدار، امنیت را در جامعه برقرار می‌کند

نیروی انتظامی با اقتدار، امنیت را در جامعه برقرار می‌کند
سردار ابراهیمی گفت: برای پیشرفت هر جامعه و کشوری، امنیت، مقوله و مولفه ای ضروری است و نیروی انتظامی با اقتدار خود این نظم و امنیت را در جامعه برقرار می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

قزوین_ به گزارش بسیج، آئین تکریم سرهنگ کوروش عزیزی، فرماندهی سابق انتظامی تاکستان و معارفه سرهنگ عبدی فرمانده جدید انتظامی شهرستان تاکستان، امروز با حضور سردار ابراهیمی فرمانده فراجااستان قزوین، فرماندار شهرستان تاکستان دادستان و رییس دادگستری تاکستان فرمانده سپاه تاکستان، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین شهرستان و جمعی از مقامات نظامی و انتظامی و مسئولین برگزار شد.

 

سردار ابراهیمی در این مراسم طی سخنانی برقراری نظم و امنیت را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانسته و اظهار داشت: برای پیشرفت هر جامعه و کشوری، امنیت، مقوله و مولفه ای ضروری است و بیش از هر مقوله اجتماعی دیگر از جایگاه عمومی و مردمی ویژه ای برخوردار است که نیروی انتظامی با اقتدار خود این نظم و امنیت را در جامعه برقرار می‌کند.

وی اظهار امیدواری كرد تا با همكاری فرماندهی انتظامی شهرستان همچون گذشته، امنیت پایدار و كامل در شهرستان حكمفرما شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: امنیت یک تکلیف است و این امنیت در همه زمینه‌ها دخیل است، بنابراین باید جامعه و سازمان‌ها دست به دست هم دهند تا برای امنیت قدم بردارند.

 

 وی ضمن قدردانی از فعالیت سرهنگ عزیزی فرمانده سابق انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: سرهنگ عزیزی یکی از فرماندهان متدین و مردمی نیروی انتظامی بودند که بنده از تلاش‌ها و خدمات این عزیز که هم مردم و مسولان رضایت داشتند، تشکر و می‌کنم.   

در ادامه ضمن تبریک به فرمانده جدید انتظامی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: سرهنگ عبدی از سابقه خوبی برخوردار هستند اکنون وی به عنوان فرمانده انتظامی تاکستان انتخاب گردیده و امیدواریم در طول خدمت شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 سیدجمال الدین حسینی فرماندار تاکستان کشتار کودکان، زنان، بیماران و سالمندان را خفت بارترین عمل رژیم غاصب صهیونیستی عنوان‌ کرد و گفت: خون پاک این افراد غیر نظامی بی گناه که بیش از نیمی از شهدای این روزها را تشکیل می دهند، پایه های ظلم و ستم این رژیم منحوس را زودتر از حد انتظار آنان سست و نابود می کند.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت پیروزمندانه رزمندگان فلسطینی در برابر سربازان رژیم جعلی صهیونیستی افزود: این مقاومت مردمی و روحیه دفاع ساکنان باریکه غزه و مردم فلسطین از آرمان ها و ارزش های معنوی و ملی خود، رژیم نجس و غاصب صهیونیستی را به زانو در آورده است.

 فرماندار تاکستان با اشاره حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به کودکان، زنان و مردان غزه، درماه‌های گذشته

و روزهای گذشته دل هر انسانی را با درد می‌آوردبیان کرد : رسانه ها بايد جنایت‌های این رژیم غاصب کودکش را به گوش جهانیان برسانند.

 

سرهنگ اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام در این مراسم گفت: سپاه همواره جهت تأمین امنیت در کنار نیروی انتظامی آماده خدمت می‌باشد 

 

وی در ادامه افزود: هدف اصلی و اولیه نیروهای مسلح را کار و تلاش و کوشش جهادی برای آسایش و امنیت مردم و مرزها، عزت ایران اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری دانستند. 

 

سرهنگ اصل بیگی همکاری سپاه و نیروهای انتظامی را مایه ناامیدی دشمن دانست.

در پایان از زحمات سرهنگ عزیزی تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار