خبرهای داغ:

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: لزوم حمایت از بانوان و مادران خبرنگار

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد:
لزوم حمایت از بانوان و مادران خبرنگار
زنگویی گفت: با توجه به اینکه حدود ۸٠ درصد از جامعه خبرنگاری را بانوان تشکیل می دهند باید برای حل مشکلات این افراد تلاش کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۱۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-از خراسان جنوبی، فهیمه زنگویی در جمع خبرنگاران با حضور در خانه مطبوعات خراسان جنوبی اظهار داشت: نمی توان انکار کرد جامعه ای که خبرنگار در آن نباشد جامعه ای پویا نیست.  

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: رسانه زبان گویا و چشم بینای جامعه است و هیچ وقت نخواسته ایم که رسانه سکوت کند و لحظه ای گوش و چشم خود را ببندد.  

 

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل شریف و سختی است و کسی نیست که آن را نشناسد، افزود: برای بانوان شغل خبرنگاری سخت‌تر است و جایگزینی برای آنان در خانه وجود ندارد و وظیفه داریم برای حل مشکلات این قشر تلاش کنیم.

 

زنگویی در ادامه گفت: با توجه به اینکه حدود ۸٠ درصد از جامعه خبرنگاری را بانوان تشکیل می‌دهند، و در کنار رسیدگی به امورات منزل و فرزندان، دراین عرصه خطیر باهدف توسعه استان قلم می زنند بر مسئولان فرض است که برای پاسخگویی به مطالبات آنها گام بردارند.  

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی عنوان داشت: امیدواریم متولیان اصلی امر تغییر نگرشی در این زمینه بدهند و حمایت هایی از رسانه ها و خبرنگاران داشته باشندـ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار