خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان کشور : بهره گیری از ظرفیت میلیونی بانوان بسیجی در تقویت و فرهنگ سازی اهدای خون بانوان

مسئول بسیج جامعه زنان کشور :

بهره گیری از ظرفیت میلیونی بانوان بسیجی در تقویت و فرهنگ سازی اهدای خون بانوان
مینا بیابانی در آیین آغاز « پویش مهربانی و ایثار با اهدا خون بانوان » با اشاره به ظرفیت میلیونی بانوان بسیجی گفت : با توجه به روحیات بانوان می توانیم با فرهنگ سازی و بالابردن سطح آگاهی آنها این پویش را تقویت و میزان مشارکت بانوان در اهدا خون را بالا ببریم .
کد خبر: ۹۶۲۰۶۲۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴

 

 

بهره گیری از ظرفیت میلیونی بانوان بسیجی در تقویت و فرهنگ سازی اهدای خون بانوان

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-- مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در افتتاح پویش مهربانی و ایثار با اهدا خون بانوان در منطقه 4 اظهار داشت: ضرورت اهدای خون توسط بانوان در کشور احساس شده است و از آنجایی که بانوان از سلامت خون، نسبت به اقایان به میزان بیشتری بهره مند هستند و با توجه به روحیه خیر بودن آنها باعث شد که تعاملی با سازمان انتقال خون ایران داشته باشیم تا در قالب در «پویش مهربانی و ایثار با اهدا خون بانوان» فرهنگ اهدای خون در بین بانوان را تقویت کنیم . 
بیابانی با بیان اینکه بانوان کشور ما در تمامی عرصه های مهم و حیاتی کشور خصوصا جنگ تحمیلی حضور تأٍیرگذار و چشم گیری داشته اند گفت: با توجه به روحیات بانوان و حس انسان دوستی ، مهربانی و فداکاری مطمئنا می توانیم با فرهنگ سازی صحیح و درست و البته بالابردن سطح آگاهی آنها این پویش را تقویت کنیم و میزان مشارکت بانوان در اهدا خون را بالا ببریم .
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه 20 هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور با حضور 10 هزار بانوی بسیجی فعالیت های مختلفی را انجام می دهند ، تصریح کرد :با بهره گیری از این ظرفیت عظیم می توانیم در بحث فرهنگ سازی، ارتقاء روحیه اهدا خون توسط بانوان و ترقیب و تشویق آنها برای بالا بردن مشارکت اهدا خون بین خانواده ها ، دوستان ، هم محلی ها و آشنایان ... اقدامات مؤثری داشته باشیم چرا که می توانند با تأثیرگذاری وری این افراد را ترقیب به اهدا خون کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار