خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قزوین در بازدید از نمایشگاه شرکت های فناور؛

سپاه حامی جهادگران علمی است/تحقق فرامین رهبری در حوزه تولید را وظیفه خود می دانیم

سپاه حامی جهادگران علمی است/تحقق فرامین رهبری در حوزه تولید را وظیفه خود می دانیم
سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: سپاه در راستای تحقق شعار سال، اجرایی شدن تولید داخل و مشارکت مردمی را وظیفه خود می داند و در این زمینه معاونت علمی نیز از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۹۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

سپاه حامی جهادگران علمی است/تحقق فرامین رهبری در حوزه تولید را وظیفه خود می دانیمسپاه حامی جهادگران علمی است/تحقق فرامین رهبری در حوزه تولید را وظیفه خود می دانیمقزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در بازدید از غرفه مراکز رشد واحدهای فناوری معاونت علمی سپاه استان قزوین که دکتر دیده بان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دکتر کریم عباسی معاون علمی نیز ایشان را همراهی می کردند، از شرکت‌های فناور معاونت علمی سپاه صاحب الامر عج بازدید کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: سپاه در راستای تحقق شعار سال، اجرایی شدن تولید داخل و مشارکت مردمی را وظیفه خود می داند و در این زمینه معاونت علمی نیز از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند.

 

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: این رویداد فرصتی جهت ارائه آخرین دستاوردها و خدمات مراکز رشد بسیج و صنایع وابسته است و در آن سازمان‌های متولی امر فناوری و تولید به همراه فعالان بخش خصوصی از سراسر کشور شرکت کردند که اهمیت بسیج به تولید داخل مشهود است.

 

سرهنگ طاهرخانی یادآور شد: با حضور معاونت علمی سپاه استان قزوین و پژوهشگران و تولیدگران بسیجی، این نمایشگاه فرصتی جهت‌نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان قزوین نیز بود. 

 

وی اضافه کرد: در همین راستا شرکت‌های تحت حمایت معاونت علمی سپاه قزوین مستقر در مرکز رشد در این نمایشگاه حضور به هم رساندند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار