جانشین فرماندهی سپاه استان لرستان در همایش در مدار امید :

خبرنگاران وجدان بیدار ملت هستند/ قلم خبرنگار حرمت دارد

خبرنگاران وجدان بیدار ملت هستند/ قلم خبرنگار حرمت دارد
جانشین فرماندهی سپاه استان لرستان در همایش در مدار امید گفت: قلم خبرنگار حرمت دارد و در مقابل افکار عمومی رسالتی خطیر و حساس دارد.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۳۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سردار علی پور جانشین فرماندهی سپاه استان لرستان در همایش در مدار امید شجاعت  و اخلاص را از ویژگی های خبرنگاران خواند و افزود: شجاعت و اخلاص بصیرت و انصاف حسن خلق و صدق در گفتار از ویژگی های بارز یک خبرنگار است.

وی ابراز داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه خستگی ناپذیر هستند خبرنگار از کار خسته نمی شود و صحنه ها و میدان ها را به خوبی کنترل و هدایت می کند.

سردار علیپور تصریح کرد: خبرنگار کسی که با مهارت خبرنگاری خود اخبار را در صحنه سخت و نرم تنظیم و آن را به دنیا مخابره می کنند.

جانشین فرماندهی سپاه استان با بیان اینکه قلم خبرنگار حرمت دارد تصریح کرد:  قلم خبرنگار حرمت دارد و آنها در مقابل افکار عمومی رسالتی خطیر و حساس دارد.

سردار علیپو گفت:  خبرنگار در بیان حقایق عدالت را رعایت می کند و به سوی حقایق در حرکت است.

  وی خبرنگاران را وجدان بیدارملت خواند و افزود: خبرنگاران در دنیا چراغ هدایت حقایق هستند به سوی حقیقت ها حرکت میکنند.

علیپور خبرنگاران  را مدیران پنهان مسئولان دانست و یاد آور شد: انتقاد سازنده خبرنگاران از مسئولان  باعث می شود که که اوضاع را بهبود ببخشند.

جانشین فرماندهی سپاه استان گفت: خبرنگار باید مردم را از اتفاقات دنیا آگاه و اتفاقات را برای مردم تحلیل کنند پاسخگوی حوادث باشند و چالش های دنیا را بررسی کنند وهدف از چالش های روز دنیا ترویج فرهنگ نقد است .

جانشین فرماندهی سپاه استان با اشاره به نقش خبرنگاران دفاع مقدس گفت: خبرنگاران با دوربین هایشان قهرمانانه تصاویر حقایق جنگ را به تصویر کشاندند و در این راه قهرمانانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار