خبرهای داغ:
مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی:

اعزام بیش از ۲۱۰۰ زائر اربعین حسینی از خراسان جنوبی

مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آغاز طرح اربعین حسینی بیش از ۲۱۰۰ نفر زائر اربعین حسینی از خراسان جنوبی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۸۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلال زاده مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ۱۶ تا ۲۲ مرداد ماه دو هزار و ۱۶۸ زائر استان در ۶۹ نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به پایانه های مرزی اعزام شده‌اند.

 وی افزود: برای نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) به مرز مهران، بازدیدها و نظارت های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت های حمل و نقل مسافربری انجام می گیرد.

جلال زاده افزود: در این بازدیدها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است. جلال زاده گفت: کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی (ع) نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آنها را به کمیسیونهای ذیربط ارجاع خواهد داد.

مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار