حضور میلیونی زائران اربعین نتیجه‌ی روشنگری حضرت زینب(س) است

حضور میلیونی زائران اربعین نتیجه‌ی روشنگری حضرت زینب(س) است
قیام عاشورا با روشنگری و جهاد تبیین حضرت زینب (س) ماندگار شد و حضور میلیونی زائران اربعین نتیجه‌ی روشنگری حضرت زینب است.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۴۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان در هیچ جای دنیا چنین حرکت میلیونی دیده نمی‌شود، مراسم پیاده‌روی اربعین در دنیا بی‌نظیر بوده و منحصربه‌فرد است، حضور در پیاده‌روی اربعین به این معناست که برای مقابله با ظلم و احیای شعار هیهات مناالذله، جان خود را در کف دست گرفته‌ایم.

در جهانی که همه‌ی مستکبرین در تلاش ‌هستند که اثری از اسلام و وحدت مسلمین باقی نماند، این راهپیمایی بزرگ به عنوان یک حرکت تبلیغی دینی عظیم، پاسخی کوبنده بر تمام مستکبران عالم خواهد بود.

در این راهپیمایی عظیم، لشگریان ظهور و سربازان کوچک کربلایی، هم‌ قدم بزرگ‌ترها می‌آیند تا با امام زمان‌ شان عهد و پیمانی تازه کنند. اربعین امسال این سربازان کوچک قرار است سلام کاپشن صورتی را به محضر ارباب برسانند، محضری که سربازان کوچک ایرانی از سوی ارتش سید خراسانی با امید انتخاب شدن یار و علمدار حضرت مهدی (عج) با ادامه دادن سیره و روش شهدای کربلا آمده‌اند.

حضور میلیونی زائران اربعین نتیجه‌ی روشنگری حضرت زینب(س) است

طبق سخنان ناب سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، امروز در اربعین بزرگترین رژه قدرت اسلام را در کشور عراق می‌بینیم و همین آثار با برکت خون های شهیدان ما نشان از حقانیت و روشنی این راه می‌دهد.

شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیاده‌روی اربعین را این‌گونه می‌دانست که اربعین برای آن است که عاشورا گم نشود و امت اسلامی با ارتباط با ابا عبدالله الحسین، روح عبودیت، مقاومت و جهاد، شهادت، همبستگی و وحدت و ائتلاف و روح مقابله با ظلم و ستم را همواره در جان و زندگی و سلوک خود و رفتار خود داشته باشد.

حضور میلیونی زائران اربعین نتیجه‌ی روشنگری حضرت زینب(س) است

دیروز نجوای مداحی شهید مالک رحمتی را در مسیر پیاده‌روی اربعین برای رسیدن به محضر ابا ‌عبدالله الحسین شنیدیم، و امروز همین مداحی را فرزند ایشان، آن هم در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) زمزمه می‌کند و این نشان از الگوگیری سیروسلوک حضرت ابا عبدالله الحسین و ائمه اطهار دارد که نسل به نسل ادامه پیدا می‌کند. 

عاشقان حسین، عمود به عمود با شعار حیتنا الحسین و کربلا طریق الاقصی این مسیر بی‌نهایت عشق و ایمان را طی می‌کنند.

مکتب حسینی درس آموز همه بشریت است

حضور میلیونی زائران اربعین نتیجه‌ی روشنگری حضرت زینب(س) است
حجت الاسلام والمسلمین هادی کولیوند، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بروجرد گفت: درسى كه اربعين به ما میدهد، این است كه بايد ياد حقیقت و خاطره ‌ى شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت. از اول انقلاب تا به امروز، تبليغاتی عليه انقلاب و امام و اسلام و این ملت صورت گرفته که بسیار پرحجم بوده است.

وی اضافه کرد: دشمنان عليه شهداى عزيزى كه جانشان يعنى بزرگترين سرمايه شان را برداشتند و رفتند در راه خدا نثار نمودند،مستقيم و غيرمستقيم، با راديوها و روزنامه‌ها و مجله‌ها و كتاب‌هايى كه منتشر مى كردند، در ذهن آدم‌هاى ساده لوح در همه جاى دنيا، چه تلقينى توانستند بكنند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بروجرد افزود: حتّى افراد معدودى از آدم‌هاى ساده دل و جاهل و نيز انسان‌هاى موجّه و غيرموجّهى در كشور خودمان هم، در آن فضاى ملتهب جنگ، گاهى حرف‌هايى مى زدند كه ناشى از ندانستن و عدم احاطه به حقايق بود. همين چيزها بود كه امام عزيز را برمى آشفت و وادار مى كرد كه با آن فرياد ملكوتى، حقايق را با صراحت بيان كند. 

حجت الاسلام کولیوند بیان کرد: اگر در مقابل اين تبليغات، تبليغات حق نبود و نباشد و اگر آگاهى ملت ايران و گويندگان و نويسندگان و هنرمندان، در خدمت حقيقتى كه در اين كشور وجود دارد، قرار نگيرد، دشمن در ميدان تبليغات غالب خواهد شد، ميدان تبليغات، ميدان بسيار عظيم و خطرناكى است البته، اكثريت قاطع ملت و آحاد مردم ما، به بركت آگاهىِ ناشى از انقلاب، در مقابل تبليغات دشمن بيمه هستند و مصونيت پيدا كرده اند.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال وارونه کردن حقیقت است، چيزهايى را كه در مقابل چشم مردم بود، به عكس و واژگون نشان داد و منعكس كرد، اطمينان مردم ما نسبت به گفته‌ها و بافته‌ها و ياوه گويي‌هاى تبليغات جهانى، به كلى سلب شده است.

راهپیمایی اربعین حسینی قدرت جهان اسلام را نمایش می‌دهد 

حضور میلیونی زائران اربعین نتیجه‌ی روشنگری حضرت زینب(س) است

کولیوند اظهار کرد: دستگاه ظالم جبار يزيدى با تبليغات خود، حسين بن على (عليه السّلام) را محكوم مى ساخت و وانمود مى كرد كه حسين بن على (عليه السّلام) كسى بود كه بر ضد دستگاه عدل و حكومت اسلامى و براى دنيا قيام كرده است! بعضى هم، اين تبليغات دروغ را باور مى كردند و بعد هم كه حسين بن على (عليه السّلام)، با آن وضع عجيب و با آن شكل فجيع، به وسيله ى دژخيمان درصحراى كربلا به شهادت رسيد، آن را يك غلبه و فتح وانمود مى كردند! اما تبليغات صحيح دستگاه امامت، تمام اين

بافته‌ها را عوض كرد و حق، اين گونه است.

وی با اشاره به اینکه امروز صحنه راهپیمایی اربعین حسینی قدرت جهان اسلام را نمایش می‌دهد خاطرنشان کرد: قیام و نهضت امام حسین (ع) پیام های بسیاری دارد، قیام عاشورا با روشنگری و جهاد تبیین حضرت زینب (س) ماندگار شد و حضور میلیونی زائران اربعین نتیجه‌ی روشنگری حضرت زینب است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بروجرد گفت: آزادی خواهان زیادی در جهان، مکتب امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داده که نمونه آن مردم فلسطین است.

زهرا سلیمانی روزبهانی 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار