خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

هرگونه دست اندازی دشمن به میهن اسلامی، پاسخی قاطع دارد

هرگونه دست اندازی دشمن به میهن اسلامی، پاسخی قاطع دارد
حجت الاسلام موسوی نسب گفت: امروز نیروهای توانمند و قدرتی بازدارنده داریم و آن جایی که دشمن به کشور اسلامی دست اندازی کند به طور قطع دست دشمن را قطع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۸۹
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

قزوین_ به گزارش بسیج حجت الاسلام و المسلمین موسوی نسب مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در جلسه تایید محتوا و تایید شرعی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در دنیا انجام می‌دهد به خصوص علیه ملت غزه و نیز در کشور ما و به شهادت رساندن مهمان عزیزی که برای مراسم تحلیف رییس‌جمهوری آمده بود، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خونخواهی انجام خواهد شد و به فضل خدا رژیم صهیونیستی از کرده خود پشیمان می‌شود.

 

وی افزود: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا برای همه کسانی که معنای اقتدار را متوجه هستند روشن و شفاف است.

 

موسوی نسب یاداور شد: امروز نیروهای توانمند و قدرتی بازدارنده داریم و آن جایی که دشمن دست درازی به کشور اسلامی کند به طور قطع دست دشمن را قطع خواهیم کرد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اسلام و جبهه مقاومت بزرگان زیادی را از دست داد اما همانطور که امام خمینی(ره) بزرگوار فرمودند؛ این وقایع روحیه جهادی و شهادت طلبی مسلمین را در مقابل استکبار جهانی بیشتر می کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) تصریح کرد: دشمنان بدانند این حادثه فاجعه و مصیبت است اما ضربه به جبهه مقاومت نیست و قطعا این گونه تحرکات باعث تقویت جبهه مقاومت و مسلمین می شود.

 

وی با اشاره به اینکه رهبری و هدایت کشور به دست فرماندهی دارای بینش بالا، دیده‌بان بسیار دقیق، دشمن‌شناس، هدایتگر و راهنما برای ملت عزیز ایران است، تصریح کرد: هر آنچه که رهبر عزیز بفرماید محقق خواهد شد همان‌گونه که وعده صادق محقق شد.

 

موسوی نسب به قدرت نظامی ایران اشاره کرد و تاکید کرد: ایران از نظر قدرت نظامی از آمریکا قوی تر است 

 

وی در ادامه افزود: به برکت وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهی های که سال ها در تقویت جبهه مقاومت انجام داده بود امروز شجره طیبه ای در منطقه شکل گرفته که جبهه مقاومت نام دارد و این جبهه مقاومت، رژیم جعلی اسرائیل را در غزه زمینگیر کرده است. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی علیه السلام در بخش دیگری از سخنان خود به

به دستورالعمل‌های ابلاغی تایید محتوا و تایید شرعی نماینده ولی فقیه اشاره کرد و گفت: طبق این دستورالعمل‌ها باید تمام استعلامات سخنرانی‌ها گروه‌های سرود و غیره

در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج باید قبل از اجرای برنامه حتماً از مسئول مربوطه استعلام گردد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار