خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

رسالت اصلی خبرنگار امیدآفرینی و ایجاد انگيزه در جامعه است/ خبرنگاران با انعکاس خبری صحيح در دنیا ندای مظلومان غزه را فریاد زدند

سردار مهدوی گفت: امروز مقاومت ملت مظلوم غزه به جهان صادر شده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی آشکار شده و دانشجویان در قلب کشورهای اسلامی به بیداری اسلامی و انسانی رسیدند به واسطه انعکاس درست و تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه است که دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی متحد شدند.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۱۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در دورهمی اصحاب رسانه خراسان جنوبی که به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای غزه، گفت: امروز شما اصحاب رسانه و خبرنگاران در قدم مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان قرار دارید و به پاس تمامی زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان در این عرصه و آگاهی بخشی و ایجاد امید در جامعه کمال تشکر را دارم.

وی اظهار داشت: نقش خبرنگاران در هدایت، پیشرفت و توسعه جامعه بسیار موثر و کلیدی است چراکه بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در جامعه مورد غفلت واقع شده را شما پیگیری و دنبال می‌کنید تا مسئول مربوطه متوجه این امر شده و کارها اصلاح می‌شود؛ اینجا شما تنها یک اطلاع‌رسانی ساده انجام ندادید، بلکه در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف باعث گره‌گشایی از کار بسیاری از مردم و نجات جامعه از مشکلات شده‌اید.

سردار مهدوی ادامه داد: شما خبرنگاران در سلامت جامعه، پیشبرد حقوق جامعه و سوق دادن مسئولان به سمت رسالت و هدف آنها بسیار موثر هستند، قطعا شما در پاداش این کارهای خیر و عام‌المنفعه شریک هستید که بایستی قدردان این کار مقدس و مهم خود باشید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: رسالت شما خبرنگاران بسیار خطیر است در گمنامی کار می‌کنید اما اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی انجام می دهید؛ امیدوارم خداوند توفیق خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش به همه ما عنایت کند.

سردار مهدوی با بیان اینکه امید یکی از مسائلی است که جامعه را سرزنده نگه می‌دارد و به جامعه و افراد انگیزه و انرژی می دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال و از قبل بارها بر امیدآفرینی در جامعه اشاره و تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه یک رابطه مستقیم میان کار شما خبرنگاران و امیدآفرینی در جامعه وجود دارد، گفت: لازم است شما در انعکاس گزارش‌های خود امید آفرینی و بازتاب پیشرفت‌های جامعه را به خوبی بیان کنید و تنها نقاط ضعف و کاستی‌ها بیان نشود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: در انعکاس رسانه‌ای و خبری باید واقعیت های جامعه بیان شود، کارهای خوب دیده و معرفی شود تا انرژی مثبت و‌ امید در جامعه تزريق شود و باعث ایجاد انگیزه در مسئولان و مدیران و افراد خدمات‌رسان جامعه شود.

سردار مهدوی بر پرهیز از سیاه نمایی در جامعه تاکید کرد و گفت: اقدامات خوب و مثبت در جامعه بسیار انجام شده و همچنین درحال انجام هست که لازم است برای آگاهی همگان این موارد به خوبی منعکس شود و در جهت اصلاح کاستی‌ها و کمبودهای جامعه نیز با اتحاد، هم‌افزایی و امیدآفرینی تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید است و امید است که در جامعه باعث ایجاد انگیزه و انرژی مثبت می‌شود و در این راستا بسیاری از مشکلات پیگیری و رفع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) تاکید کرد: اگر امروز مقاومت ملت مظلوم غزه به جهان صادر شده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی آشکار شده و دانشجویان در قلب کشورهای اسلامی به بیداری اسلامی و انسانی رسیدند به واسطه انعکاس درست و تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه است که دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی متحد شدند.

سردار مهدوی، یاد و نام تمامی شهدای خبرنگار به ویژه شهدای خبرنگار غزه را گرامی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار