خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی:

روایتگری‌ صحیح واقعیت های جامعه وظیفه رسانه در عرصه جهاد تبیین است

رضایی گفت: در عرصه جهاد تبیین مدیران رسانه ای و فعالان عرصه مجازی و اصحاب رسانه در خط مقدم هستند و براساس وظیفه‌ای که رهبر معظم انقلاب بر دوش ما قرار دادند، انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت ما است و وظیفه داریم خوش خبر باشیم و اقدامات انجام شده در عرصه های مختلف استان را برای مردم بدرستی روایتگری و منعکس کنیم.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی در دورهمی اصحاب رسانه خراسان جنوبی که به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید صارمی و شهید فرهادی، و با تبریک هفته خبرنگار، گفت: هر روز را باید روز خبرنگار دانست چون هر روز شاهد تلاش‌ها و زحمات این قشر فرهیخته، فعال و پرکار در جامعه هستیم.

وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ در مجموعه بسیج رسانه به همت شما اصحاب رسانه اقدامات خوبی انجام شد از جمله ارسال بیش از ۳۳۸ اثر از خبرنگاران استان به جشنواره "رسانه ای ابوذر" در موضوعات جهاد تبیین، دفاع مقدس و ... بود و برگزیدگان این جشنواره معرفی و در مراسمی با حضور میهمانان کشوری تقدیر و تجلیل شدند و به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

رضایی، به برگزاری "جام رسانه‌ای امید" اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ این برنامه در سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی در خراسان جنوبی با حضور فعالان عرصه مجازی و تیم‌های تولید محتوا دنبال و اجرا شد.

وی ادامه داد: در جام رسانه‌ای امید در سطح کشوری تیم‌های خراسان جنوبی دو مقام ملی را کسب کردند که نشان از توانمندی فعالان تولید محتوا در عرصه فضای مجازی است.

رضایی افزود: خبرنگاران استان خراسان جنوبی با وجود تمامی سختی‌ها، کمبودها و مشکلات استان در خط مقدم جهاد تبیین در حال فعالیت هستند و به حق و انصاف در حوزه انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی موفق و فعال بودند و همیشه خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: در عرصه جهاد تبیین مدیران رسانه ای و فعالان عرصه مجازی و اصحاب رسانه در خط مقدم هستند و براساس وظیفه‌ای که رهبر معظم انقلاب بر دوش ما قرار دادند، انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت ما است و وظیفه داریم خوش خبر باشیم و اقدامات انجام شده در عرصه های مختلف استان را برای مردم بدرستی روایتگری و منعکس کنیم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت از سوی سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با همکاری استانداری خراسان جنوبی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات اردوهای راهیان پیشرفت با سفر به شهرستان‌های طبس، قاین و سایت هوافضای سپاه استان را در سال گذشته و اوایل امسال برگزار کردیم و این اردوها در طول سال جاری ادامه خواهد داشت.

رضایی گفت: در قالب قرارگاه "افق رسانه" که با حضور نخبگان، مدیران رسانه های استان، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی برگزار کردیم مسائل و موضوعات استان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد که برکات و نتایج خوبی بدنبال داشته است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: در مجموعه سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی در یک سال گذشته اقداماتی همچون ایستگاه سواد رسانه در هفته دفاع مقدس و ایام انتخابات، برگزاری کلاس‌های اختصاصی سواد رسانه و تولید محتوا ويژه فعالان فضای مجازی و فعالان رسانه‌ای، دورهمی اصحاب رسانه و فعالان مجازی را در سطح استان انجام دادیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار