فرمانده سپاه چرداول:

اربعین نمایش اتحاد مسلمان است

فرمانده سپاه چرداول گفت: اربعین نمایش اتحاد مسلمان و بهترین راهبرد برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۴۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،محمود احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جنگ ترکیبی که دشمن در پیش گرفتند رسالت آن‌ها نیز دوچندان شده است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است؛ ولی دشمن با تمام قدرت رسانه‌ای خود به دنبال تضعیف این جایگاه با سیاه‌نمایی دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

وی بیان کرد: امروز رسانه‌های داخلی لازم است با امید آفرینی و تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تمام‌قد جلوی سیاه‌نمایی دشمن را بگیرد.

احمدآقایی تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند حال که این وظیفه خطیر در اختیار آن‌ها قرار گرفته باید تمام همت خود را به کار گرفته تا امید را در جامعه افزایش دهند؛ چرا که خبرنگاران می‌توانند با فکرشان، با قلمشان و با نظراتشان، چراغ راه مدیران باشند.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران به تحرک واداشتن مدیران و مسئولان کم‌کار است تا آنان در راستای حل مشکلات مردم پای‌کار بیایند.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی رسانه انعکاس صدای مردم، انتشار مشکلات شهری و در عین حال امید آفرینی در سطح جامعه است.

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: نقد را باید رسانه انجام دهد؛ اما باید مواظب بود که این مهم به تخریب ختم نشود، زیرا میان این دو فاصله فراوان است.

 وی خاطرنشان کرد: اربعین فرصتی برای خدمت‌رسانی به زائران عتبات‌عالیات است و باید از این فرصت با تمام توان استفاده کرد.


احمدآقایی بیان داشت: باید توجه داشت که در دنیای امروز دشمن تلاش دارد تا فرهنگ اسلامی را مورد هدف قرار دهد به همین دلیل ضروری است تا همه مراقب باشیم.
وی یادآور شد: اربعین نمایش اتحاد مسلمان و بهترین راهبرد برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است که توانسته بین ملت‌های مسلمان اتحاد و همبستگی ایجاد کرده و نقشه دشمنان را باطل کند.


️فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان چرداول به عنوان ورودی اصلی زوار اربعین گفت: ۷۰ درصد زوار اربعین از این شهرستان تردد می‌کنند، ولی اعتبارات و زیرساخت‌های موجود جوابگوی حضور این همه زائر نیست و مسئولان کشوری و استانی باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان داشته باشند.

 ️وی افزود: از دیگر مشکلات شهرستان چرداول برای پذیرایی از زوار اربعین عدم امکانات موردنیاز از جمله کالاهای اساسی، اقلام خوراکی ضروری در مواکب مستقر در سطح شهرستان هستند، زیرا مواکب با کمبود اقلام موردنیاز مواجه بوده و بااین‌همه حجم تردد و توقف زوار قطعاً مواکب قادر به خدمات‌دهی به زوار نمی‌باشند.

 ️فرمانده سپاه چرداول از عتبات‌عالیات، ادارات نفت و گاز غرب و جهاد کشاورزی خواست که به‌عنوان ادارات معین برای برطرف‌کردن نیازهای مواکب چرداول در راستایی مصوبات ستاد اربعین همکاری کنند.

 ️فرمانده سپاه چرداول تأکید کرد: من از اصحاب رسانه انتظار دارم ضمن انعکاس اخبار اربعین در شهرستان چرداول و همچنین شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در نحوه هزینه اعتبارات اربعین توسط دستگاه‌های مرجع نظارت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار