جهادگران تبیین باید با واقع‌نمایی، تصویرسازی‌های غلط را اصلاح کنند+عکس

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهادیک امر مستمر است و انقلاب اسلامی ما با جهاد حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد وظیفه جهادگران تبیین این است که با واقع‌نمایی، تصویرسازی‌های غلط را نسبت به نظام و دولت اصلاح کنند.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۷۱
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹

گردهمایی بصیرت افزایی سیاسی درمشهد

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار یدالله جوان در گردهمایی بصیرت افزایی سیاسی ویژه کارکنان پایور و وظیفه که با حضور فرمانده و مسئولین لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر در محل حسینه ویژه شهدا به همت معاونت سیاسی لشکر پنج نصر برگزار شد اظهار کرد: این همایش با هدف تبیین در سه محور تحولات جنگ غزه، آینده ایران اسلامی و تحولات سیاسی و مسائل روز ایران و دولت سیزدهم برگزار شده است.

وی افزود: با گذشت ۱۱ماه از عملیات طوفان الاقصی اتفاقاتی خوبی رخ داده است یکی از این اتفاقات نامه مقام معظم رهبری به  دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا است.

جوان بیان کرد: دشمن در طول ۴۵ سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای غلبه بر ما انجام داده و تنها امیدش در جنگ شناختی است، چرا که اساس این جنگ فریب است و دشمن از هنر و علوم شناختی برای تصرف قلب و ذهن مردم استفاده می‌کند.

وی اعلام کرد: وقایع اخیر و نقش دشمن در تحریک جوانان را در ماجرای مهسا امینی نمونه‌ای از تلاش دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور دانست که دشمنان سعی کردند با استفاده از این حادثه، فضای جامعه را ملتهب کنند و با تصویرسازی‌های نادرست جوانان ما را به خیابان‌ها بکشانند تا به اهداف شوم خود برسند

جوان عنوان کرد: بسیاری از جوانان، به دلیل تصویرسازی‌های نادرست، تصور می‌کنند که دوران پهلوی دوران رفاه و آسایش بوده است، جهادگران تبیین باید با واقع‌نمایی، این تصویرسازی‌های غلط را اصلاح کنند و با افشای دروغ‌ها و پاسخ به شبهات، به تقویت امید در جامعه بپردازند

معاون سیاسی سپاه پاسداران مطرح کرد : جهاد تبيين بايد مبتني بر ولايت‌مداري و انقلاب‌محوري باشد. وحدت، انسجام، و همدلي بايد محور اصلي حرکت ما باشد. کساني که تلاش مي‌کنند سياه‌نمايي و نااميدي را در جامعه ترويج کنند، در واقع به جبهه دشمن خدمت مي‌کنند.

خبرنگار محسن تقوی  

ارسال نظرات
پر بیننده ها