خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام‌ کولیوند:

پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مستقیمی در حل مشکلات دارند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مستقیمی در حل و گره گشایی مشکلات در همه حوزه‌ها دارند.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۹۹
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مستقیمی در حل مشکلات دارند

حجت الاسلام محمد کولیوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: فلسفه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت اُسوه این است که پایگاه‌های برتر در محلات آنچه که در طول یک سال گذشته انجام داده‌اند، در همه موضوعات شامل خودکفایی محلات، اشتغال، جهاد تبیین، حلقات صالحین و هر آنچه که یک محله در سطح شهر درگیر آن است را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مستقیمی در حل و گره گشایی مشکلات در همه حوزه‌ها دارند، گفت: این پایگاه‌ها در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و عمده کارهای خوبشان را به عنوان الگو و اسوه به بقیه پایگاه‌های مقاومت نشان و در معرض ديد عموم قرار می‌دهند و بسیجیان عزیز از این دستاوردهای پایگاه‌ها بازدید و تجربه کسب می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: دعوت می‌کنیم عموم مردم شهرستان نهاوند از این نمایشگاه دیدن کنند و از زحمات بسیجیان ما در پایگاه‌های مقاومت چه در روستاها و چه در شهر بازدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار