خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

بسیج در امتداد حرکت سیدالشهدا(ع) و عاشورا است / رویش‌های زیبایی در بسیج نهاوند شاهد هستیم

همدان-مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: بسیج در امتداد حرکت سیدالشهدا(ع) و امتداد عاشورا است.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۰۲
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
بسیج در امتداد حرکت سیدالشهدا(ع) و عاشورا است / رویش‌های زیبایی در بسیج نهاوند شاهد هستیم

سرهنگ ابراهیم بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های اُسوه در نهاوند اظهار کرد: بسیج در امتداد حرکت سیدالشهدا(ع) و امتداد عاشورا است.

وی  با اشاره به حدیث «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» افزود: بسیج نشان از روح مقاومت، ایستادگی، روحیه مقابله با ظالم و دستگیری از مظلوم در طول همه زمان‌ها و مکان‌ها ساری و جاری است.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: خرسندم که امروز در جمع بسیجیان نهاوند هستم و جلوه‌های باشکوهی از خدمات‌رسانی بسیجیان این شهرستان را در یک قاب کوچک ملاحظه کردم.

وی افزود: رویش‌های زیبایی در بسیج شهرستان نهاوند شاهد هستیم از خلاقیت‌ها، ابتکارات، خدمت‌رسانی به مردم و مشاغل خانگی که این‌ها نمونه‌های زیبایی از کار بسیج در این شهرستان است که رخ داده است.

بختیاری با اشاره به اینکه هدف بسیج در واقع ایجاد زمینه رشد و خدمت‌رسانی به آحاد مردم است، گفت: هر جا که در انقلاب و کشور نیاز باشد بسیج درصف اول حضور است، در خدمت‌رسانی در بلاها، در حوادث غیرمترقبه، در کنار مردم و... که اینها در واقع مردم یاری است.

وی اداه داد: اینها تفسیری است برجمله حکیمانه خورشید انقلاب که فرمودند بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت‌رسانی به مردم است که امروز بحمدالله در شهرستان نهاوند ما شاهد این تحرک و پویایی و تلاش هستیم.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: امروز چتر بسیج یک چتر بلند و بزرگ و قابل اعتماد و اتکا است، محل پرورش فرزندان این شهرستان است و دعوت می‌کنم از خانواده‌ها که فرزندانشان را بفرستند در بخش‌های مختلف بسیج شرکت کنند، بسیج برای استعدادهای گوناگون برنامه دارد.

وی افزود: امروز بسیج به سمت تخصص پایه شدن حرکت کرده است و در بخش‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، جهادی، دفاعی، امنیتی در بخش‌های یازده گانه بسیج برنامه دارد و محل به فعلیت رساندن استعدادهای فرزندان این مرزوبوم است.

بختیاری خاطر نشان کرد: دعوت می‌کنم از خانواده‌ها که فرزندان خود را به دست بسیج بسپارند  که از آنها فردی نمونه، اسوه و الگوهایی در تراز شهدا تربیت شود.

وی بیان کرد: از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، فرمانده  ناحیه نهاوند، آحاد بسیجیان، اصحاب رسانه و به خصوص خبرگزاری بسیج که در انعکاس این رویدادها و در انعکاس و ضریب رسانه‌ای دادن به  تلاش بسیجیان سهم و نقش دارند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار