خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

نقش رسانه در جهاد تبیین و مقابله با تحریف غیر قابل انکار است

همدان- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز در جهاد تبیین و مقابله با تحریف، اهمیت رسانه و خبر بیش از پیش برای همه روشن شده است و این مهم مسئله‌ای غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۶۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
نقش رسانه در جهاد تبیین و مقابله با تحریف غیر قابل انکار است

به  گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین گلچهره در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: به اذعان کارشناسان، بزرگ‌ترین جنگ امروز دنیا جنگ رسانه‌ای است و کسی که دست برتر در رسانه را داشته باشد قدرت استیلای بر تمام توطئه‌ها را نیز دارد.

وی افزود: در این میان اهمیت و نقش خبرنگاران بسیار مهم و منحصر به فرد است، یک خبرنگار می‌تواند در جامعه، فرهنگ‌سازی کند، جهل‌ستیز باشد و امید بیافریند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نقش رسانه‌ها گفت: امروز در جهاد تبیین و مقابله با تحریف، اهمیت رسانه و خبر بیش از پیش برای همه روشن شده است و این مهم مسئله‌ای غیر قابل انکار است.

وی ادامه داد: یاد و نام شهدای خبرنگار از دفاع مقدس تا دفاع از حرم، به ویژه شهید محمود صارمی که روز خبرنگار، در پاسداشت نام او شکل گرفته را گرامی می‌دارم و از خداوند منان توفیق و سربلندی همه فعالین عرصه خبر و رسانه را خواستارم و آرزو داریم خداوند به قلم و بیان خبرنگاران برکت عنایت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار